Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Svenska Skatteregler Hindrar Medlemsskap ?
MoneyMakerGroup Forum > MoneyMakerGroup Announcements & Discussion > International Chat > Scandinavian Nations

sofisa
Hej alla i det skandinaviska forumet !

Foer tvaa veckor sedan fick jag en inbjudan till ett nytt program. Men naer jag skulle betala fanns Sverige inte med på listan av laender. Danmark, Norge och Island var med. Kontaktade min sponsor om detta. Han skulle aaterkomma. Ingenting.
Idag skrev jag ett mail till de tvaa Admin. Enligt deras juridiska ombud, hade de uteslutit Sverige paa grund av skattesystemet. Commissionerna skulle utbetalas via ett debet-kort, deras eget, vilket inte skulle fungera i Sverige.
Jag fattar ingenting. Har aldrig tidigare blivit utesluten fraan naagot program.

Fick vi nya regler den 1:a juli som jag har missat?
Thoma
QUOTE(sofisa @ Sep 3 2006, 09:46 PM) [snapback]2740897[/snapback]

Hej alla i det skandinaviska forumet !

Foer tvaa veckor sedan fick jag en inbjudan till ett nytt program. Men naer jag skulle betala fanns Sverige inte med på listan av laender. Danmark, Norge och Island var med. Kontaktade min sponsor om detta. Han skulle aaterkomma. Ingenting.
Idag skrev jag ett mail till de tvaa Admin. Enligt deras juridiska ombud, hade de uteslutit Sverige paa grund av skattesystemet. Commissionerna skulle utbetalas via ett debet-kort, deras eget, vilket inte skulle fungera i Sverige.
Jag fattar ingenting. Har aldrig tidigare blivit utesluten fraan naagot program.

Fick vi nya regler den 1:a juli som jag har missat?

Hvilket program er der tale om?
sofisa
QUOTE(Thoma @ Sep 4 2006, 04:15 PM) [snapback]2747287[/snapback]

Hvilket program er der tale om?

Hej Thoma!

Det aer ProfitMatic, som har uteslutit Sverige.

Det spelar inte saa stor roll. Foer idag fick jag commissions fraan ProWealthSolution -genom spillover-. Jag har tre duktiga promoters ovanfoer mig biggrin.gif
De har också ett debetkort för alla som bor utanfoer US.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.