Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Livnära Sig På Diverse Investeringar Online?
MoneyMakerGroup Forum > MoneyMakerGroup Announcements & Discussion > International Chat > Scandinavian Nations

EuropeTrader
Finns det någon här som livnär sig på att investera och "arbeta" på nätet?

Har lite funderingar på detta... thumbup(1).gif
Vad har ni för guldtips?
riversswe
QUOTE(EuropeTrader @ Jun 30 2006, 12:57 PM) [snapback]2392717[/snapback]

Vad har ni för guldtips?

Visst gr det men det r vldigt anstrngande. Jag har delvis gjort det i ca 1 1/2 r, men det blev alldeles fr stressigt och magsr's framkallande. Nu har jag istllet diverse olika internet investeringar som en del i mitt fretag, fast det r inte lika stort som det har varit en gng.

Men har man nerver av stl s kan man mycket vl leva p dessa inkomsterna!
tshugo
Man må bare være "up to date" hele tiden men hvilke program som ikke er scam og som betaler smile.gif
Isydia
Det är svårt att avgära vad som är "scam" och inte. Man får lita på sin egen intuition!

Man läser så mycket om dem som faktiskt livnär sig på "the net" men jag tror att det är svårt.
Så sluta inte ditt dag jobb, håll detta som en hobby som kan bli lukrativ om man är lyckosam.
EuropeTrader
Tackar!
Men någon som har några konkreta förslag på något lönande?

Sneglar lite på forexmarknaden som verkar väldigt intressant.
Någon som kanske vet ett bra och säkert MA-konto?
Dencrypt
Forex är mitt nya skötebarn! En helt underbar marknad för den som är lite trött på att åka på scams hela tiden via HYIPs och Autosurfs. Kan verkligen rekommendera http://www.gftforex.com som har förmodligen den bästa mjukvaran jag sett med hur mycket indikatorer och hjälpmedel som helst. De har dessutom en helt sjukt bra support med telefonkontakt dagligen om man så vill. Mini-accounts ligger på $250 och ett vanligt på $2500. De rekommenderar givetvis att man ska satsa på det större av de båda alternativen men innan jag skaffade ett fullt konto så fungerade ett mini väldigt bra som inlärningscentral.
EuropeTrader
QUOTE(Dencrypt @ Jul 13 2006, 01:45 AM) [snapback]2459136[/snapback]

Forex är mitt nya skötebarn! En helt underbar marknad för den som är lite trött på att åka på scams hela tiden via HYIPs och Autosurfs. Kan verkligen rekommendera http://www.gftforex.com som har förmodligen den bästa mjukvaran jag sett med hur mycket indikatorer och hjälpmedel som helst. De har dessutom en helt sjukt bra support med telefonkontakt dagligen om man så vill. Mini-accounts ligger på $250 och ett vanligt på $2500. De rekommenderar givetvis att man ska satsa på det större av de båda alternativen men innan jag skaffade ett fullt konto så fungerade ett mini väldigt bra som inlärningscentral.

Tack för tipset.
Har du någon bra nybörjarstrategi som är lätt att följa och lära sig för att kunna skrapa ihop sina första pips?

Har en hel del e-böcker i ämnet som jag tänkte plöja igenom under sommaren. doh.gif
adamswe
QUOTE(EuropeTrader @ Jun 30 2006, 12:57 PM) [snapback]2392717[/snapback]

Vad har ni för guldtips?

Drar väll in ett par tusen i mån, ska uppgradera mig lite senare så jag får in ca 20k / mån...

är bara med i privata program men kan fixa invites om det finns seriösa..

fabolous
Det är dött här. Är det någon som vet en bra, aktiv svensk forum?
honken
QUOTE(fabolous @ Oct 17 2006, 03:58 AM) [snapback]3004453[/snapback]

Det är dött här. Är det någon som vet en bra, aktiv svensk forum?

Smurferiet är ett bra svenskt online forum för oss som investerar på nätet

fabolous
Kan du skicka "invite" ?

QUOTE(honken @ Oct 17 2006, 12:23 AM) [snapback]3006015[/snapback]

Smurferiet är ett bra svenskt online forum för oss som investerar på nätet

honken
Enklaste o snabbaste är att köpa/sälja några e-gold hos Skandwaybutiken så får du "medlemsskapet" på samma gång.
annars måste du skapa ett konto och sedan ge mig användarnamn och sedan måste jag "rekomendera" dig för admin att du bör få vara medlem, inga större problem tar dock lite längre tid

Glmde en viktig regel som dom har : Man fr gra max en inbjudan per mnad.
och den har jag redan gjort denna mnad s om jag skulle "invite" s fr det vnta till november

QUOTE(fabolous @ Oct 17 2006, 04:20 PM) [snapback]3007605[/snapback]

Kan du skicka "invite" ?
zleepan
ja det går att leva från inkomster online
lever själv på mina investeringar men jag håller på att flytta mina pengar till forex istället

LBMoney
Det finns ett bra nordiskt forum, titta på min profil.

LBoney
Swetech
Jag har investerat i Swisscash och proinvestment
och har kunnat inkasera en liten vinst.
Swisscash är väldigt bra tycker jag, och har ett bra
investerings alternativ. Swisscash använder inte e-gold eller
någon annan e-currency, som scammers brukar använda
utan dom kör med bankwire till deras HSBC bank.

Kolla gärna länkarna:

Swisscash

Proinvestment
wallstreet
Hyiper det går att tjäna pengar på hyiper men de är riskfyllda HYIP betyder ju högrisk program... det gäller för de flesta att vara med direkt i starten och då vet man inte om det fungerar med utbetalningarna som ju är de viktigaste . En del betalar inte, en och de flesta försvinner i allmänhet mellan 3 månader - 2 år
Bra att kolla runt på lite olika forum, rankinglistor, sedan tro inte på allt du läser ...är det större investeringar så gäller inte bara DD utan även djupare uppföljning. Se vidare vanliga misstag i en annan post

Mina nuvarande program är följande

THE FINER THING
Andy som är admin fortsätter att imponera ... inga ursäkter. betalar som en klocka
THE FINER THINGS
100% guaranteed” to aug.2007

100% guaranteed” to aug.2007
Ingen refferal bonus men vadå.. Så många som lever på refferals till program där folk investerar för att sedan se sina pengar gå up i rök Bra om andra kan tjäna lite extra ...Hur kan någon missa detta?

WOLFUNDS
Wolffunds har en ärlig admin betalar som en klocka och fyller påmitt egold konto varje dag

ASIAN PAY
ASIAN PAY – Kostar inget att signa upp. Det är en laglig betalnings processor. Det är i startfasen av vad PayPal anses vara, men det når även de Asiatiska länderna, så väl som andra länder runt om i världen. du kan väsla förmånligt till guld valutor som egold och ebullion, du kan göra Wire Transfers eller använda deras Credit Card.

Men än mer en betalnings processor. Möjligheten är stor. Du kommer att få se potentialen i detta.
Ingen investering är nödvändig. Du kan få inkomster på att rekommendera till andra.
Men vill du göra en investering i ett riktigt företag med riktiga människor Kontor i Thailand och i Singapore, det senare är intressant med tanke på alla länder som är under inflytande av det stora landet over there Bra support både live och kunskapsbas så måste du vara verifierad.
Så passa på ! Kolla sedan på Investors Corner
Jag betraktar detta som en säker investering och på lång sikt

Lycka till

Fredriksen
QUOTE(Swetech @ Dec 9 2006, 06:04 AM) [snapback]3319670[/snapback]

Kolla gärna länkarna:

Swisscash

Proinvestment

SwissCash er blitt enda bedre. Jeg gjør nå over 27.5% i måneden og dette er meget stabilt og er ansett som kanskje det mest scam frie program innen internet investering. Skattefritt og anonymt. Jeg tjener mer på Swisscash i måneden enn jeg gjør i mitt yrke som blir ansett som meget godt betalt, men som jeg fortsetter med da jeg syns det er en interessant jobb. Jeg står med glede til tjeneste om det er flere som vil bli økonomisk uavhengig med SwissCash.
Aloc
QUOTE(EuropeTrader @ Jun 30 2006, 09:57 PM) [snapback]2392717[/snapback]

Vad har ni för guldtips?

Jag tror pa Agloco som har fatt utsta en hel del kritik. Nu finns dock mjukvaran tillganglig och jag kan se hur timmarna borjar vaxa till sig. Mer info kan du hitta pa:

Http://www.AglocoSweden.tk
jontex
QUOTE(Swetech @ Dec 8 2006, 02:04 PM) [snapback]3319670[/snapback]

Kolla gärna länkarna:

Swisscash

Proinvestment

Kan någon invite mig till Swisscash?
Fredriksen
QUOTE(jontex @ Jul 8 2007, 04:55 AM) [snapback]4244788[/snapback]
Kan någon invite mig till Swisscash?

Hei Jontex,
jeg har sendt deg en pm. Lykke til!
Profithousese
Kolla in mina cyclers, dom funkar och är bedrägerifria,
Gör en testspend på $2 och se själva, oftast cyclar man inom en dag, och ibland 5ggr på en dag
s...kul
Välkommna
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.