Är det någon som har erfarenhet av E-Gold? Det finns en del dubblingsprogram som bara tar E-Gold. Är E-Gold lätt eller krångligt? Ska jag skaffa ett konto där?
INTGold har sitt egna kort. Är det någon som har det? Jag fick ett meddelande att det bara var i USA som det fungerade stämmer det?
/Loppan
eddie01
Mar 11 2005, 08:43 AM
Hej Loppan!
Vad jag förstår så är det svårt att få ut pengar FRÅN E-gold och Intgold. Det tar längre tid osv.
Jag använder mest Stormpay, men det innebär också en begränsning eftersom alla spel inte har SP. De lite större tar som oftas SP. Dock tar SP en massa avgifter, men det går fortare med transfereringarna.
Ha de´
Eddie01
puremoney
Mar 13 2005, 08:33 AM
Hei!
Jørn fra Norge her!
Jeg bruker både E-gold og Intgold og det fungerer utmerket. For å ta ut penger så anbefaller jeg et ATM-kort. Sjekk ut denne siden:
Her får du kjøpt kort til en rimelig penge og her kan du laste opp både e-gold og Intgold på kortet. Tar ca 2-4 timer.
Jeg har brukt kortet mange ganger i Norge og det fungerer perfekt. (INGold Debit Card)
Håper det var til hjelp :-)
Mvh Jørn
flower
Mar 16 2005, 05:07 AM
Har Ingold oxå,fungerat till 100% hittills,det kan laddas med både e-gold o Intgold från www.netgoldcards.com där kan det beställas oxå,Intgold säljer inte till Sverige längre, Att föreslå Stormpay är ju inte klokt Vill man vara med på olika program här bör man ha Int o e gold,kostar inga hysteriska 7% heller,vansinne
eddie01
Mar 19 2005, 03:23 AM
Hej! Jag har funnit ett bra kreditkort som "fundar" SP, Intgold, E-gold, Western Union, bankwire och som ni kan använda i de flesta kortautomater.
Hej! Jag har funnit ett bra kreditkort som "fundar" SP, Intgold, E-gold, Western Union, bankwire och som ni kan använda i de flesta kortautomater. Om någon är intresserad kommer länken här;
Vore bra om du läst inne på mmg debitcards,flera har problem av olika slag med detta kort,en hel del vill nu inte använda det,inklusive mig,väntar på mer info om Cankortet,vi ska hjälpa varandra här så vi inte får onödiga problem
flower
Mar 22 2005, 04:54 AM
Har hittat ett privat kort som funkar....äntligen ett bra kort eftersom dom säljer inte längre Ingoldkortet till Sverige,detta kortet kostar lite mer att köpa men jämfört med Ingoldkortet så tjänar man snabbt på det eftersom uttag bara kostar 45 cent,Ingold tar 3.50 dollar,här är länken om någon behöver ett kort:
Har även talat med ägarna som finns i USA,dom berättade att banken dom använder sig av finns i Canada och på nära avstånd för dom om det skulle vara något,vidare frågade jag dom om dom tycker kortet är så bra/säkert att dom skulle rekommendera sin familj o närmsta vänner att ha det och svaret på det var ja
flowerpower
Mar 25 2005, 10:15 AM
QUOTE(flower @ Mar 22 2005, 01:54 PM)
Har hittat ett privat kort som funkar....äntligen ett bra kort eftersom dom säljer inte längre Ingoldkortet till Sverige,detta kortet kostar lite mer att köpa men jämfört med Ingoldkortet så tjänar man snabbt på det eftersom uttag bara kostar 45 cent,Ingold tar 3.50 dollar,här är länken om någon behöver ett kort:
Har även talat med ägarna som finns i USA,dom berättade att banken dom använder sig av finns i Canada och på nära avstånd för dom om det skulle vara något,vidare frågade jag dom om dom tycker kortet är så bra/säkert att dom skulle rekommendera sin familj o närmsta vänner att ha det och svaret på det var ja [right][snapback]193478[/snapback][/right]
danjo811
Apr 24 2005, 11:13 AM
har inte använt intgold än så länge..ska kanske ge det en chans. Är mycket nöjd med e-gold btw
danjo811
Apr 25 2005, 03:33 AM
hur fungerar dessa Ingoldkort?? Är det som ett vanligt "betalkort" fast enbart på nätet så att säga?
flower
Apr 25 2005, 10:27 AM
QUOTE(danjo811 @ Apr 25 2005, 01:33 PM)
hur fungerar dessa Ingoldkort?? Är det som ett vanligt "betalkort" fast enbart på nätet så att säga? [right][snapback]226413[/snapback][/right]
Nej,alla DC (debitcards) går att ladda med e-gold eller Intgold bl.a,sedan gör du ttag som vanligt i automat.Dom brukar ha någon logga,mastercard el maestro/cirrus,hursomhelst dom funkar överallt,hörde senast idag att Londongoldexchange ska ha ett bra kort oxå
sexy_girl_eg
Sep 22 2005, 01:01 PM
hi plz i need help i cant use this forum can we talk on msn mishmishaaaaa@hotmail.com
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.