QUOTE(Dencrypt @ May 29 2006, 11:03 AM) [snapback]2207259[/snapback]
Extrema amway-vibbar på den här snubben. I princip går det bara ut på att han vill att ni ska signa upp er på deras ref-länkar. Smart upplägg men förmodligen ingen direkt grund i någonting. Men jag kan väl kanske ha fel.
Håller verkligen med dig, Dencrypt. Du har så fel!!! För det första har det här inget med Amway att göra, om du inte visste det så är Amway ett MLM-företag och mig veterligen så har de ännu inte upptäckt den fantastiska surfvärlden.
Att du som någon självutnämd expert kan uttala dig om vårt framgångsrika team som du inte vet ett dugg om, är rent komiskt.
Vi är flera hundra människor i vårt team som verkligen tjänar pengar i denna fantastiska bransch, för det är väl det som är meningen och det är väl därför människor startar upp olika slags businessar, eller??. Men du kanske är annorlunda, Dencrypt! Du kanske "pysslar" med detta i något slags välgörenhetssyfte eller för att du inte har så mycket annat att göra. Du kanske rentav är en av de många, många människor som tyvärr aldrig tjänar några pengar, utan bara förlorar om och om igen. Vad vet jag???
Jag tror många fler människor verkligen skulle tjäna pengar i branscher som denna om de slutade lyssna på självutnämda experter som du Dencrypt, som spekulerar och påstår saker som du inte har en aning om hur det fungerar. Det finns massor av duktiga människor inom denna bransch som verkligen vet hur man tjänar pengar och som är beredda att dela med sig av sina värdefulla kunskaper och erfarenheter till andra.
Du skrev att det enda det går ut på är att signa upp sig på deras ref-länkar!!! Tyvärr har du fel även där!!
Det är helt frivilligt och upp till var och en!! Men många människor i vårt team uppskattar verkligen att vi lägger ner 50-60 timmar i veckan på att gräva djupt efter fakta för att ta fram de absolut bästa programmen som finns, att vi ger all support man behöver och vill ha, att vi i snitt skickar ut 3-4 mail varje dag med uppdateringar om senaste nytt i en bransch där saker händer varje dag, att vi tar fram smarta strategier för alla program som gör att man minskar sina risker rejält och tjänar mer pengar, att alla får ta del av en mycket uppskattad surfskola i flera delar, att vi har förmånen att kunna erbjuda alla teammedlemmar en svensk e-gold växlare med bla. marknadens lägsta priser, tom. med kreditkortsbetalningar och garanti på växling inom 24 tim och mycket mycket mer. Och kan du tänka dig, Dencrypt att allt det här är GRATIS för alla som vill ha det!!! Om man sen frivilligt som tack för all värdefull support man får vill signa upp sig på våra länkar är upp till var och en, men jag ska tala om för dig Dencrypt att vi människor i vårt team är glada,positiva, framgångsrika surfare som har väldigt kul och hjälper varann att lyckas!!! Att det inte skulle finnas nån grund i det som du skriver, är inte ens värt att kommentera.
PS! Du får gärna kalla mig hon!
Må så gott!!