Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Finns Det Någon Förtröstan?
MoneyMakerGroup > MoneyMakerGroup Announcements & Discussion > International Chat > Scandinavian Speaking Nations

Wavedancer

Är det verkligen möjligt att tjäna pengar på autosurfs och hyips? Jag har fått ut ungefär 50 kr sedan jag började med detta för snart ett år sen (för att jämföra med 7-800 kr jag har investerat). Alla sajter jag hoppat på har gått under precis då jag skall till att göra min första utbetalning. Den sajt jag litade mest på var Studiotraffic och denna månad gjorde jag min första utbetalning hos dom efter att ha compoundat under en lång tid. PRECIS då så passar styrelsen på att hoppa av (efter att Stormpay lagt vantarna på 90 % av deras tillgångar) och deras kontor stängs ner... Det är nästan komiskt faktiskt. Fast bara nästan. crying.gif
flowerpower
QUOTE(Wavedancer @ Mar 21 2006, 12:24 PM) [snapback]1648579[/snapback]

Är det verkligen möjligt att tjäna pengar på autosurfs och hyips? Jag har fått ut ungefär 50 kr sedan jag började med detta för snart ett år sen (för att jämföra med 7-800 kr jag har investerat). Alla sajter jag hoppat på har gått under precis då jag skall till att göra min första utbetalning. Den sajt jag litade mest på var Studiotraffic och denna månad gjorde jag min första utbetalning hos dom efter att ha compoundat under en lång tid. PRECIS då så passar styrelsen på att hoppa av (efter att Stormpay lagt vantarna på 90 % av deras tillgångar) och deras kontor stängs ner... Det är nästan komiskt faktiskt. Fast bara nästan. crying.gif

Jag vet precis hur du känner. Jag har själv blivit drabbad av allt + Intgold och EMO. Som om inte det räckte så har jag 25$ på SP som är omöjliga att sätta någonstans. Just nu letar jag efter en bra växlare där jag kan använda mitt kreditkort.
2005 var inte så lyckat efter sommaren och 2006 har verkligen börjat dåligt.
Det jag kan rekommendera dig är stormysurf titta på den tråden här på forumet där är folk GLADA.
Den finns under autosurf men det är ingen sådan längre.
LÄS

Dencrypt
Efter att ha förlorat uppemot nästan $600 på autosurfar, matriser, money-doubblers och HYIP då har jag insett att det i princip är omöjligt att tjäna några pengar på det. Jag är däremot inte särskilt nedslående då det bara var ett test och testet visade att det i praktiken inte fungerar. Jag har mina pengar i säkert förvar i aktiemarknaden, pokerspelet, FOREX, Dxgold och lite andra udda investeringsmöjligheter. Jag rekommenderar dig att lära dig aktiemarknaden eller forex och/eller investera i en lågt utbetalande HYIP där utbetalningarna är absolut max 2%/dag. Då kan du känna dig säker. Det är värt risken tro mig... på lång sikt tjänar man förmodligen mer på att investera i sådana möjligheter än att kasta bort sina pengar på scams och program som ger 1% chans att man får ut sina pengar innan de stänger ner.
riversswe
QUOTE(Wavedancer @ Mar 21 2006, 03:24 AM) [snapback]1648579[/snapback]

Det är klart att det är möjligt att tjäna pengar på autosurfs & hyips, det krävs dock att man är försiktig och har gott med tålamod. Jag har tjänat ca 20 000dollar i ren vinst och det är bara på 4-5månader. Men självklart så har jag ju även förlorat massor. Som när 12dp & stormpay gick ner då gick jag back
ca 12 000dollar. Det man får göra medans man väntar på sina pengar är att bara se det som siffror på en skärm, försöka att inte låtsas om att det är pengar. Det blir så mycket lättare då!.
bedinvest
Går att tjäna bra med pengar om man håller sig från de riktigt kortsiktiga på 1-15 dagar. Idag kör jag med ett antal som löper på ca 6 månader med en ränta på 0,5%-3% per dag. Jämför man dessa med tex autosurf så är det knappt någon skillnad att tjäna 1,9% per dag och få igen det investerade beloppet mot att tjäna 10% i 15 dagar utan att få igen det investerade beloppet. Oftast kan man vara i vinst eller breakeven efter 30-40 dagar om man tar ut all ränta man kan direkt och sedan köra compound för att se det växa ordentligt i 4-5 månader.

Kolla gärna min websajt, vilka program jag kör idag som fungerar.

Ska tillägga att jag oxå har torskat mycket (ca $12000) på 12DP och SP även om jag trots allt gick i vinst på 12DP. Alla pengar som jag tjänat på autosurf har jag lagt i mer "säkra" investeringar.

Dencrypt
Sjysst sida där bedinvest. Extremt fattigt kodad då den är helt skadad i FF men du har åtminstone stabila investeringar och bra tips!
Langos
Tjena!

Trevligt med en svensk del på forumet smile.gif

Jag har bara varit i "branchen" i drygt två veckor. Investerade $32 i alientrust men drog ut dem omedelbart efter att de började kräva att man skulle faxa in personliga uppgifter. Investerade allt jag började med ($57) i MillionetteS och nu, bara två veckor senare, har jag 10 downliners varav 4 har uppgraderat. Jag har redan gått med vinst, startade med 470 kr och nu har jag ca 700 i omlopp. Det gäller att välja sina autosurfs väl, läsa på så mycket det går och absolut inte vara för girig. Det finns snabba pengar men bara till en viss gräns. Som Dencrypt skriver så finns det andra metoder som är mycket säkrare än autosurfs etc, t.ex http://www.swisscash.biz/Web/default.aspx som jag bara läst bra saker om. Tror minsta investering är $100 eller så kanske det var 1000. Hursomhelst, det går att tjäna pengar på nätet, man måste bara lägga ner lite tid och göra sin research ordentligt.
jacomatt8
hej ..ursakta at jeg poster i det svenske forum ...men jeg har haft gode erfarenheter med autosurfs ..jeg tjener bra med pengar. Har tjent ca. 24500 kr den sidste måned. Alientrust har været mycket bra. Men också Phoenix og rising star Compact surfing ser lovende ud ...og Stormysurf er virkelig bra ...men hur länga. Inte investere mera pengar end man kan riska at forlota ...apologise for my bad swedish.

Jacomatt biggrin.gif
kb842000
Morning allihopa, kul å se att det är nån som faktiskt tjänar pengar på den här typen av verksamhet!
Nahlstedt
Förlorat $98

Det började så bra. Största blåsningen var $50 som Cleaninvest hade. Dom verkade ändån seriösa =S.
Jag började med $100 men jag har nog slösat bort $130, alltså jag tjänade på det till en början.

Nu har jag $3 på mitt E-gold konto och bara hoppas att monitorn ska gå i plus så jag kan börja invenstera igen.
rambo39
QUOTE(Nahlstedt @ May 12 2006, 03:22 PM) [snapback]2104095[/snapback]

Förlorat $98

Det började så bra. Största blåsningen var $50 som Cleaninvest hade. Dom verkade ändån seriösa =S.
Jag började med $100 men jag har nog slösat bort $130, alltså jag tjänade på det till en början.

Nu har jag $3 på mitt E-gold konto och bara hoppas att monitorn ska gå i plus så jag kan börja invenstera igen.

ILLA ILLA dry.gif

Jag kan rekomendera ett bra team jag är med i
PM mej om du är intresserad wave.gif
flowerpower
QUOTE(EdWilliams @ Aug 10 2006, 07:14 AM) [snapback]2608449[/snapback]

bon jour .

Din webbsite ??????????????
Jag tryckte på din länk men där kom jag ingenstans.
konstantinos
QUOTE(flowerpower @ Aug 11 2006, 11:43 AM) [snapback]2617285[/snapback]

Din webbsite ??????????????
Jag tryckte på din länk men där kom jag ingenstans.

I can recument something good ! Today I got my first costumer and I am very glad
konstantinos
I tryed a new way to make money online, and that works perfectly !
If you want get some ideas in my blogger:http://konstantinos-g.blogspot.com
I have the 1st and best dance9bh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.