Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Forex
MoneyMakerGroup Forum > MoneyMakerGroup Announcements & Discussion > International Chat > Scandinavian Nations

Dencrypt
Jag tänkte ge mig in på forex-marknaden men jag har så att säga 0 koll. Efter att ha tänkt igenom mina investeringsplaner så anser jag inte att HYIP's eller autosurfs ger någon säker avkastning överhuvudtaget. Jag har tjänat 50ggr mer på mina aktier än vad jag har tjänat på mina onlineinvesteringar det här året.

Så min fråga är egentligen ganska simpel. Är det någon svensk här som pysslar med forex och har lust att ge mig information, kanske några how-to's, boktips, tips. Egentligen vad som helst som är bra att lära sig. Jag är så att säga helt nollställd när det gäller detta och vill gärna instrueras som man gör ett barn. Jag vet inte ens i vilken ände av den här spagetthitalriken som jag ska börja.

Tack på förhand.
Nickez
kolla in forex-trading.se, de är precis på väg att släppa en kurs tillsammans med 4xtrader.biz. den e ganska dyr. Hoppas att det är till hjälp.

/ Nicke

EDIT: Sorry for the links but I was unable to send a pm.
Linuus
jaha ni pojkar o flickor, det är inte mycket fart på det här forumet smile.gif

Skulle dock oxå vilja ha en massa information om FOREX-trading!
Har hört att det finns demo-konton man kan öppna och köra "på låtsas" så att säga smile.gif Det vore ju kanon, så man kan testa och leka lite utan att behöva förlora allt när man är helt grön...

Vet inte om det går på marketiva.com eller nåt...

Någon som vet mer om detta?
Dencrypt
Marketiva fungerar alldelles utmärkt wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.