Har kollat runt massvis på forumet & sett att det finns en J**la massa pengar att tjäna på HYIP osv vad allt nu heter...
Vad, hur gör man för att kommaigång?? Hur mycket behöver man satsa??
vad är e-guld??
|
|
Har kollat runt massvis på forumet & sett att det finns en J**la massa pengar att tjäna på HYIP osv vad allt nu heter...
Vad, hur gör man för att kommaigång?? Hur mycket behöver man satsa?? vad är e-guld??
E-gold är den största valutan på Internet. Du köper andelar i deras guldreserv och med dom kan du handla på många ställen som tar e-gold, likväl som göra investeringar. Det är riktiga pengar alltså, men eftersom den är internetbaserad så är det enkelt att handla över landsgränserna.
Det kan uppfattas som lite krångligt att köpa e-gold, eller växla tillbaka dom när man vill omsätta i svenska pengar. Vi är dock är svenskt företag som hjälper till med det. Dessutom har vi några tips på investeringar som vi själv lagt pengar i. Om du besöker vår hemsida, och tar kontakt via den, så ska jag personligen hjälpa dig med gratis e-goldkonto, växlingen och investering om du så vill. Det kostar dig 9% växlingskostnad, och det är ungefär vad utländska företag tar om du hellre vill lämna ut kreditkortsnummer till sådana. Hur mycket du ska satsa, är helt personligt beroende på hur ekonomin ser ut, hur stor risk du vill ta, och vilken ambition du har. Det finns investerare som satsar $50 och sådana som satsar $5000. Du måste själv känna in vilken risk du vågar ta, för risk är det. Du kan förlora dina pengar, likväl som göra stora vinster!!! QUOTE(dalvcv @ Feb 22 2006, 05:15 AM) [snapback]1303846[/snapback] Har kollat runt massvis på forumet & sett att det finns en J**la massa pengar att tjäna på HYIP osv vad allt nu heter... Vad, hur gör man för att kommaigång?? Hur mycket behöver man satsa?? vad är e-guld?? Var försiktigt! Det finns mycket att tjäna men största möglihet är att förlura. Om du tänkar att satsa på Hyiperna, börja med små och riska inte att lämna pengar för lång period. Allt gott!
vad finns det för olika program då?
Om jag vore du skulle jag vara väldigt försiktig med hyiparna.
Läsa noga här på forumet, det finns många lurendrejare i den här branchen. Skaffa dig ett e-goldkonto det är gratis http://www.e-gold.com/ Se till att du har den rätta adressen med hänglåset och använd Mozilla firefox som browser, det är säkrare när det gäller e-gold. Nu är det nya ordningar på e-gold så att när du nu skaffar dig ett konto så kan du inte förrän om 30 dagar ändra dina account settings. Det kommer att stå att du har blockerat att ta emot pengar från konto som e-gold eller någon myndighet har bestämt är ponzi eller vad det kan vara. Efter 30 dagar kan du ändra det till accept. Så på dessa 30 dagar kan det hända mycket. Du kan även registrera dig för ett EMOkonto där kan du sätta in pengar med ditt visakort och skicka till och från e-gold. Jag anser att det är ett bra konto. Du måste verifiera dig där. Det gör du genom datorn. Mycket enkelt. Jag önskar dig lycka till.
Och vilka sorts program finns det, jo det finns Autosurf's och HYIP's dom är i mitt tycke princip samma sak fast med Autosurf's måste du surfa X antal sidor för att få dina pengar för X antal dagar
Om du behöver hjälp med att hitta riktigt bra program, bara fråga mig för jag har koll på det mesta - Christoffer
Jag behöver lite tips
För jag har bara förlorat pengar än så länge.
Solid investment, Zoominvest och Vascoinvest kör jag personligen just nu, och det känns riktigt bra. Länkar på min hemsida.
QUOTE(smurferiet.net @ Feb 24 2006, 11:12 AM) [snapback]1339832[/snapback] Solid investment, Zoominvest och Vascoinvest kör jag personligen just nu, och det känns riktigt bra. Länkar på min hemsida. Tjenare! Hur kommer man åt forumet? QUOTE(smurferiet.net @ Feb 24 2006, 08:12 PM) [snapback]1339832[/snapback] Solid investment, Zoominvest och Vascoinvest kör jag personligen just nu, och det känns riktigt bra. Länkar på min hemsida. Kunde inte sagt det bättre själv. ZoomInvest kan vara ett osäkert kort, inte för att det är en scam utan snarare för att Jimmy Crane som har den är oerfaren och kanske lovar mer än han kan hålla i längden. Solid Investment och Vasco Investment är i mitt tycke inga HYIP's utan mer långsiktiga investeringar som är trygga och relativt säkra. Man tjänar inga 50%-100% per dag men dock 30%-65% per månad. Med ett litet kapital och stort tålamod KAN man bli relativt rik inom loppet av ett år men ha möjligheten att ta ut några tusenlappar extra varje månad inom ganska kort tid. Maila mig gärna om ni har frågor eller gå in på min hemsida för mer tips om investeringar. Jag har även en dagbok där jag redogör för mina aktiviteter dagligdags. info@bedinvestment.com BEDInvestment.com QUOTE(barry @ Feb 25 2006, 04:06 PM) [snapback]1348868[/snapback] Tjenare! Hur kommer man åt forumet? Det finns två sätt. 1. Du blir rekommenderad av befintlig medlem. Måste känna någon alltså. 2. Växla E-gold med Skandwaybutiken. QUOTE(smurferiet.net @ Mar 1 2006, 12:18 AM) [snapback]1385854[/snapback] Det finns två sätt. 1. Du blir rekommenderad av befintlig medlem. Måste känna någon alltså. 2. Växla E-gold med Skandwaybutiken. Vad är det här Skandwaybutiken? Är det lätt att växla pengar där? Kunde jag som är från Finland växla med den? Kan jag ha url? Många frågor, men kanske inte så svåriga QUOTE(nenumphar @ Mar 1 2006, 08:59 PM) [snapback]1396362[/snapback] Vad är det här Skandwaybutiken? Är det lätt att växla pengar där? Kunde jag som är från Finland växla med den? Kan jag ha url? Många frågor, men kanske inte så svåriga Skandwaybutiken är en svensk site med samma ägare som forumet smurferiet.net, idag en av sveriges aktivaste forum i ämnet internetinvesteringar. Affärsidéen bygger på att många svenskar som vill investera kanske känner sig olustiga att betala med kreditkort till ett utländskt bolag, skicka in en massa personuppgifter och papper eller rent av har det besvärligt med språket. Skandway växlar mot en avgift som är lägre än kreditkortsvarianterna, och det är enkelt, okomplicerat och på svenska. Inbetalning sker till svenskt Plusgiro eller bankkonto enligt den offert man fått i förväg. Att ägaren är kändis i investerarkretsarna och har gott förtroende i det forumet gör det inte sämre. Det fungerar bra för dig att köpa också. Det som ställer till det är att du ska betala till svenska konton, och jag är inte bekant med vilka möjligheter du har att göra det smidigast och billigast från Finland. Det blir alldeles säkert lite dyrare för dig att skicka pengarna, och ankommer den som utlandsbetalning så kan det tänkas bli en avgift för Skandway också och den dras förstås på din affär. Du bör alltså kolla dina förutsättningar för att skicka pengar till Sverige, samt undvika små-köp, eftersom det procentuellt blir dyrt för dig. Url är www.smurferiet.net. (hoppas jag inte bryter mot några forumregler nu) QUOTE(smurferiet.net @ Mar 2 2006, 12:23 AM) [snapback]1397428[/snapback] Skandwaybutiken är en svensk site med samma ägare som forumet smurferiet.net, idag en av sveriges aktivaste forum i ämnet internetinvesteringar. Affärsidéen bygger på att många svenskar som vill investera kanske känner sig olustiga att betala med kreditkort till ett utländskt bolag, skicka in en massa personuppgifter och papper eller rent av har det besvärligt med språket. Skandway växlar mot en avgift som är lägre än kreditkortsvarianterna, och det är enkelt, okomplicerat och på svenska. Inbetalning sker till svenskt Plusgiro eller bankkonto enligt den offert man fått i förväg. Att ägaren är kändis i investerarkretsarna och har gott förtroende i det forumet gör det inte sämre. Det fungerar bra för dig att köpa också. Det som ställer till det är att du ska betala till svenska konton, och jag är inte bekant med vilka möjligheter du har att göra det smidigast och billigast från Finland. Det blir alldeles säkert lite dyrare för dig att skicka pengarna, och ankommer den som utlandsbetalning så kan det tänkas bli en avgift för Skandway också och den dras förstås på din affär. Du bör alltså kolla dina förutsättningar för att skicka pengar till Sverige, samt undvika små-köp, eftersom det procentuellt blir dyrt för dig. Url är www.smurferiet.net. (hoppas jag inte bryter mot några forumregler nu) Tack så mycket, jag skall gå och se vad smurferiet innehåller och kanske kontakta Skandwayn och fråga om det skulle vara billigare att växla pengar där. Jag har det också svårt att ge mina kreditkort information till vem som hälst för det finns så många lurendrejaren på internet idag. Och till sist: det är inte förbjuden att ge en URL utan ditt eget referall kod |