Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Alternativ Till Stormpay
MoneyMakerGroup > MoneyMakerGroup Announcements & Discussion > International Chat > Scandinavian Speaking Nations

michael_n
ommer ett alternativ till storm pay och vi får väl se hur många av våra surf sidor och investeringssidor som
kommer att använda sig av det. Jag har själv fått en länk från de som är bakom Pajamasurf till denna sida så jag tror att den kommer att bli bra
Det är gratis att signa in

[url=http://www.alertpay.com/?21778]

Men som sagt i denna cybervärld så är inget säkert så man kan aldrig veta vad som finns i morgon eller ens om en timme.
Avgifterna är låga och det finns tre olika aternativ men jag beskriver bara 2
1$ /transaktion men det finns en max limit på 400$/ månad och 2000$ /år

Premiumaccount 0,25$ +2,5%/ men då har du ingen maxlimit

det tredje alternativet är mer för dem som säljer saker över internet så det blir alldeles för komplicerat att beskriva men då finns det många fler möjligheter
tweedygirl
Heisann..

Jeg har bruk AlertPay en stund nu, og skal man ha en konto der som man kan bruke til autosurfer og lignende, så BURDE man velge den som heter SECURE account..
For den er den som tillater at man legger penger inn i "risky buissnes" clapping7.gif
Velger man en av dom andra så har man ikke lov til å drive med denne typen transactioner..

Så tror nok at michael_m burde lese litt mere om hva de forskjellige kontoene skal brukes til.. smile.gif

Flere å flere autosurf sider, bla. Pajamasurf, Total Rune og Autosurf Insomnia, har allerede lagt till denne nå, å flere kommer etter.. Å flere å flere HYIP's godttar denne nå.. dance9bh.gif

Tweedygirl.. clapping7.gif

Erber
Han som byggde upp e-gold har gjort det på egna kunskaper om världsekonomin och orättvisorna i världen, påstår han. Han har varit online sen 1996 och stått emot FBI och flera hacking attacker m.m Så där har du den betalnings lösning som stått sig längs och gått igenom flera prövningar. Det säger en del.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.