Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vad Håller Storpay På Med
MoneyMakerGroup > MoneyMakerGroup Announcements & Discussion > International Chat > Scandinavian Speaking Nations

AJOP
Vad är det som pågår? Såg först på 12dp att dom har massor med problem med stormpay och har sedan sett det på flera autosurf sidor.
Behöver man oroa sig för sina investerade pengar? ohmy.gif
barry
Ja, fan va de ställer till. Blir ju orolig över sina investeringar.
jacksoncage
Man ska alltid vara orolig over sina investeringar, alla är här för att tjäna pengar, det gäller i högsta grad stormpay... Dom börjar få storhetsvansinne. 4.gif
Dencrypt
Ja, man kan ju inte annat än att bli lite orolig. Men jag väntar några dagar innan jag får panik. Jag tror faktiskt att det kommer reda ut sig, 12dp har förmodligen råd med rätt sjyssta advokater och stormpay kan lixom inte bara sno alla deras pengar utan orsak. I värsta fall så tror jag att det kommer ta tid och att alla får fixxa konto på EMO för att få ut sina pengar.
tugman
Stormpay håller på att gå under. Har ni pengar innestående där..Försök ta ut dom genast!!
Rekomenderar er att läsa i mmg:s blog section-Nuks blog. Det är en räv som vet vad han talar om!
Dencrypt
...lite svårt att ta ut pengar när sajten inte finns längre... sad.gif
pform
va fan ..... ge tillbaka mina 6 doolllars !!! plus dom 4 dollarna jag tjänat om senast 12 dagarna !!! va arg jag blir ..
flowerpower

Här kan ni läsa mycket intressant jag har lagt den i mina favoriter,
Mycket om stormpay och NetIba

http://www.fairpatton.com/index.html
mackish
detta är vad man kallar ett oväntat
roofius
Personligen tror jag att pengarna ligger tryggt i stormpay.
men däremot alla investeringar man har inne på 12daily...gwptraffic...50cent2surf....pajamasurf... m.m.
= totalt ca 4000$ för min del . dem pengarna räknar jag som förlorade.

Hur kan de nånsin etala ut dem eftersom de inte själva har tillgång till pengarna då stormpay fryst deras konton.

bye2.gif bye2.gif bye2.gif

kommer personligen börja titta på detta med forexhandel istället.

[quote name='roofius' date='Feb 3 2006, 10:58 PM' post='1101112']

Läste precis om att stormpay är så gott som borta! lokalerna de hållt till vid är tomma!

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.