Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Är Det Någon Som Fått Ut Pengar Från Hyips Sista Veckan
MoneyMakerGroup Forum > MoneyMakerGroup Announcements & Discussion > International Chat > Scandinavian Nations

michael_n
Nu väntar jag på att få tillbaka mina pengar från profit4investningtoo, 7daysplan, fund4ever, proffiref, stormpayinvestment, 5 day funds
Egentligen så har jag fått dubblat de pengar som jag satsade på P4I, fund4ever,men de andra har hann jag inte plocka ut pengar från, jag har satt pengar på withdraw men det verkar som det var försent.
Surfsquare är ju också en sida där jag förlorat pengar på men på
12dailypro/?ref=kepsen och
studiotraffic/?ref=kepsen och
pajamasurf/?ref=kepsen har jag fått ut pengar på men de satsar jag och hoppas att de ska finnas kvar
Man har blivit en erfarenhet rikare och hade jag inte satsat på så många sidor så hade det blivit en rejäl vinst.
Det verkar som en del fortfarande satsar på fund4ever och profiref samt stormpayinvestment men titta på sista utebetalningen på dessa så ser man ju att de inte betalat på flera dagar doh.gif
Dencrypt
Jag har aldrig fått betalt från HYIP's ...

Jag håller mig bara till autosurfar efter en elak erfarenhet av 270$ back...
flowerpower
Jag hade lovat mig själv att hålla mig borta från hyiparna, men så blev det inte. Jag har satt på 3-4 st nu och ingen har betalat ut. Jag visste att det är som att slänga pengarna i sjön. Man måste vara med från
dag 1 och ibland hjälper inte ens det. Nej jag håller mig till surfarna och en del andra program som jag vet betalar. Golden Rocks t.ex det är kanon.
michael_n
Fyra av de HYIp som jag var med i fick jag tillbaka dubbla insatsen på men sen slösade jag bort dessa pengar på nya som om jag begärt utbetalning på någon dag tidigare på hade gett mig en vinst på 200$ Nu får jag nöja mig med att det gått plus minus noll.
riversswe
När jag började med hela den här: "Tjäna pengar på internet" grejen så sattsade jag en del i HYIP's. Vissa betalade och vissa betalade inte. Tyvärr så ärju majoriteten utav dessa HYIP's inte riktiga HYIP's utan rena rama scams. Om man nu ändå vill testa så kan jag rekomendera att vara med i max 1-2 cyclar i nya program som bara funnits några dagar. Då är chanserna störst att man får ut några pengar. Annars skulle jag rekomendera att sätta pengarna i trovärdiga autosurfs istället, då de är mer beprövade, fungerande och "oftast" mer ärliga...
Airwalka
Nej har inte fått ut några pengar ... bara "skänkt" dom till Admins ... fan, man blir scammad jämt känns det som sad.gif
grunnan
Just den här veckan har det varit tufft... (P4itoo, Syncfunds, Islandprofits, manager-invest) bye2.gif

Ett tag trodde jag att det var helt omöjligt.. Eller det var det ju faktiskt.. Självförtroendet på noll..
(Satsar verkligen inte stora summor och tar ut det jag satsat och leker med det som blir kvar)

Men då är det skönt att ha trofasta autosurfer som faktiskt betalar ut och då känns ju inte det sååååå jobbigt..

Men jag ser fram mot nästa vecka och nya vinster!!

dancing4dh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.