Kan vi danske ikke fć vores eget forum ??
Eller skal vi snakke/prata med jer jawle svenskere..? hehe
|
|
Hvem er admin her ??
Kan vi danske ikke fć vores eget forum ?? Eller skal vi snakke/prata med jer jawle svenskere..? hehe QUOTE(HYIPmonitorDK @ Jan 27 2006, 02:57 AM) [snapback]986373[/snapback] Hvem er admin her ?? Kan vi danske ikke fć vores eget forum ?? Eller skal vi snakke/prata med jer jawle svenskere..? hehe Hey.... Er det ikke bare et spűrgsmćl om at kontakte admin her.... det kunne være cool med et dansk forum her inde os Jeg ved da der er et par andre danskere her inde.... Skriv lige hvis det er noget vi skal ha ordnet!
Men medan ni väntar sć kan vi skandinaver hćlla ihop här......? Vi tar gärna emot andra med utlänsk bakgrund....
Finns det även norrmän här tro?...
Dansk forum!
YES SIR bring det pć...
Klart ni ska prata med oss
Fast frćga admin självklart, borde gć att ordna tycker jag! QUOTE(HYIPmonitorDK @ Jan 27 2006, 02:57 AM) [snapback]986373[/snapback] Hvem er admin her ?? Kan vi danske ikke fć vores eget forum ?? Eller skal vi snakke/prata med jer jawle svenskere..? hehe Hej. Det synes jeg bestemt vil være en god ide. Sig til hvis der er noget jeg kan gűre. Rigtig godt initiativ mć jeg sige.
hej det ville jeg da synes var en helt fin ting
Jeg synes, det er fint, vi kan snakke med vores skandinaviske naboer her.
Det synes jeg ogsÄ men kunne vÊre godt hvis vi fik et dansk forum ogsÄ
Hvor mange danskere er vi egentlig? gad vide, om vi kunne lave en fĂŠlles geshĂŠft.
Jacob
Jeg har faktisk spurgt Admin Jason om vi ogsÄ kunne fÄ et dansk forum her pÄ MMG ...det var der ikke noget problem med ...nu skal vi bare have det oprettet ...men jeg tror ikke ret mange vil benytte sig af det fordi de fleste jo forstÄr engelsk udemÊrket ...ellers ville de jo ikke vÊre her in the first place. Men der findes faktisk et godt dansk forum:
http://www.dpmmg.dk/
Dansk er nu godt :]
Lad os fÄ det forum ellers har www.gratispenge.dk et godt et!
Det er ikke lige fordi der sker sÄ fandens meget med det forum... Admin smid nu en dansk forum online! Admin add a Danish forum!
QUOTE(HawisS @ Jun 8 2006, 10:32 PM) [snapback]2268149[/snapback] Det er ikke lige fordi der sker sÄ fandens meget med det forum... Admin smid nu en dansk forum online! Admin add a Danish forum! Som nÊvnt, sÄ er her et udemÊrket dansk forum : http://www.dpmmg.dk/
www.alloni.dk/forum is a good danish-admin forum
QUOTE(jacob2 @ Apr 26 2006, 07:08 PM) [snapback]1978391[/snapback] Hvor mange danskere er vi egentlig? gad vide, om vi kunne lave en fÊlles geshÊft. Jacob og hvad skulle den omhandle? der er vist for fÄ til at blive enige om noget QUOTE(Djrack @ Jul 24 2006, 03:48 AM) [snapback]2519126[/snapback] www.alloni.dk/forum is a good danish-admin forum indeed
Yeah ! Dansk forum!
www.Nimkim.dk/forum er ogsć et udemærket forum. QUOTE(POAM @ Nov 15 2006, 09:25 AM) [snapback]3174250[/snapback] Yeah ! Dansk forum! www.Nimkim.dk/forum er ogsïżœ et udemïżœrket forum. Der sker aldrig noget QUOTE(Adurog90 @ Nov 15 2006, 06:36 PM) [snapback]3174311[/snapback] Der sker aldrig noget Heh det mĂ„ jeg indrĂžmme du kan have ret i, men nimkim er sku en fin fyr. QUOTE(POAM @ Nov 15 2006, 09:40 AM) [snapback]3174323[/snapback] Heh det mĂ„ jeg indrĂžmme du kan have ret i, men nimkim er sku en fin fyr. Ja han er QUOTE(Adurog90 @ Nov 16 2006, 07:18 PM) [snapback]3180174[/snapback] Ja han er tja, er nu nĂŠsten helt stoppet med at tjekke de danske forums.
hey guy,
asking know about www.swedenfund.com QUOTE(siaoyu @ Nov 23 2006, 06:59 AM) [snapback]3215938[/snapback] hey guy, asking know about www.swedenfund.com They got a nice design. But I'll say that it's too much to promise more than 1% daily. QUOTE(Thoma @ Aug 7 2006, 01:00 PM) [snapback]2596125[/snapback] og hvad skulle den omhandle? der er vist for fĂ„ til at blive enige om noget He he ...Ja og 2 af de danske medlemmer er blevet bannede siden trĂ„den startede Va faen, vi ka vel bare slĂ„ os lĂžs her blandt svenskere, nordmĂŠnd og andet godt folk! Lader nĂŠsten til at vĂŠre for fĂ„ medlemmer til at et decideret dansk forum er interessant. QUOTE(dealmaker @ Jan 6 2007, 08:55 AM) [snapback]3475822[/snapback] He he ...Ja og 2 af de danske medlemmer er blevet bannede siden trĂ„den startede Va faen, vi ka vel bare slĂ„ os lĂžs her blandt svenskere, nordmĂŠnd og andet godt folk! Lader nĂŠsten til at vĂŠre for fĂ„ medlemmer til at et decideret dansk forum er interessant. kunne være sjovt hvis nogen havde exact tal paa hvor mange vi er? QUOTE(POAM @ Feb 5 2007, 06:16 AM) [snapback]3648539[/snapback] kunne væČ„ sjovt hvis nogen havde exact tal paa hvor mange vi er? QUOTE(POAM @ Dec 31 2006, 08:02 PM) [snapback]3444822[/snapback] They got a nice design. But I'll say that it's too much to promise more than 1% daily. What about Laguna Investment? It is becoming so popular now in HYIP world. The most successful program they say.
Svenskere er da sĂžde. De "Owner" xD
QUOTE(MaiN3 @ May 19 2007, 10:17 PM) [snapback]4111101[/snapback] Svenskere er da sÞde. De "Owner" xD hei pÄ dere dansker! Har dere begynt med online investering fra Danmark eller har dere begynt med dette i utlandet? Er selv expat og det var slik jeg kom bort i dette. Har hatt blandet erfaring, mest fornÞyd med SwissCash, kan nÄ leve av dette alene. HÞrer gjerne andres erfaringer.
Hvorfor er der ikke et dansk forum?
Hvorfor er der ikke et dansk forum? Det var nok mange svar du fik der!!! Hvad mente du egentlig? Der er da den her traad Synes du der er brug et dansk selvstaendigt forum? De der havde forummer for et par aar siden har vist mere eller mindre opgivet, men hvis der er stemning kan vi maaske lave et igen!? Kan da starte med at finde ud af hvor mange danskere der er aktive herinde foerst og om vi kender andre rundt omkring som evt kunne taenke sig at vaere med et helt dansk sted ogsaa. Jeg starter...... Danske Aktive MMG medlemmer; 1. Mordk
Jeg synes det er lidt sĂždt at nogle Danskere mener der skal vĂŠre et Dansk.
ForstÄ mig ret, vi er et lille land, og altid overhalet af Svenskerne og NordmÊndende nÄr det drejer sig om ting som f.eks. fora elelr bare om sprog til manualer. Jeg kan sagtens forstÄ den knugende fÞlelse af at ville have noget Dansk. NÄr det sÄ er sagt sÄ synes jeg vi skal vÊre glade for at kunne snakke med bÄde vores naboer fra Sverige og Norge. De forstÄr vores sprog, og vi forstÄr deres, ja ok, mÄske ikke alle ord, men sÄdan nogenlunde, og resten kan vi klare med googles translator Hvad med at bruge styrken i et fÊlles nordisk folkefÊrd med over 20.000.000 mennesker frem for at dele os? I et firma jeg arbejde med til daglig har vi netop slÄet hele norden sammen, og dette inkluderer endda finland (som kan vÊre svÊre at forstÄ Personligt synes jeg det er superfint at vi har dette Skandinaviske forum herinde. :-) Jeg har normalt brugt meget tid i engelske fora, fordi jeg har haft svÊrt ved at finde noget skandinavisk/dansk, sÄ jeg er meget glad for at vi her pÄ MMG's forum har vores eget skandinaviske sted. Mange Hilsener Allan
Hej Allan,
Helt klart at man stÄr godt sammen i Norden, men der er alligevel nogen forskelle Tror ikke det bliver aktuelt med en opdeling herinde pÄ mmg dog, der er slet ikke nok interesse som du jo kan se pÄ denne enorme trÄd, hvor man nÊsten ikke kan fÞlge med i alt det der sker Men hyggeligt nok at kunne komme forbi en gang i mellem og sige hej, nÄr der sÄ endelig sker noget! Hvis man nu snakkede sammen pÄ engelsk kunne man lave en Danish Thread i general section, ligesom der er en Aussie Thread. SÄ kom der nok lidt flere forbi Hyggeligt at sige hej! Mordk
Hey allesammen..
TÊnkte lige jeg ville skrive her for at se om der faktisk stadig er nogle danske folk pÄ? Eftersom det den seneste oprettede post er fra d.Apr 14 2011, Kl.11:51 AM hvilket er godt over et Är siden.. SÄ er der mon nogle? Jeg har intet problem med at vi ligger under i en skandinavisk fÊlles fora, det er der jog visse fordele i. Og som ganske rigtigt er blevet pÄpeget, det jo ikke burde vÊre et problem da de fleste af taler/skriver/lÊser ganske godt engelsk! SÄ er der i virkeligheden et behov for et Dansk forum? Fremfor at det nÊrmere er fordi det kunne vÊre hyggeligt og mere praktisk i forhold til Offline geografisk beliggenhed? Jeg ville da ikke ha' noget imod at bruge en dansk del foraet her, men bestemt intet problem med at der ikke er noget. Skandinavier i er meget velkomne til PM'e mig hvis i har lyst til et samarbejde!
Der er nogle danskere hist og her, men ikke ret mange der kommer forbi den her trÄd, som det jo tydeligt kan ses
|