Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dansk Forum ?
MoneyMakerGroup > MoneyMakerGroup Announcements & Discussion > International Chat > Scandinavian Speaking Nations

HYIPmonitorDK
Hvem er admin her ??

Kan vi danske ikke fć vores eget forum ??

Eller skal vi snakke/prata med jer jawle svenskere..? hehe tongue4.gif (dansk humor)
Hus
QUOTE(HYIPmonitorDK @ Jan 27 2006, 02:57 AM) [snapback]986373[/snapback]

Hvem er admin her ??

Eller skal vi snakke/prata med jer jawle svenskere..? hehe tongue4.gif (dansk humor)

Hey....

Er det ikke bare et spűrgsmćl om at kontakte admin her.... det kunne være cool med et dansk forum her inde os biggrin.gif

Jeg ved da der er et par andre danskere her inde.... Skriv lige hvis det er noget vi skal ha ordnet!
Abyss
Men medan ni väntar sć kan vi skandinaver hćlla ihop här......? Vi tar gärna emot andra med utlänsk bakgrund.... wink.gif ....

Finns det även norrmän här tro?...
HawisS
Dansk forum!
YES SIR bring det pć...
purity
Klart ni ska prata med oss dance9bh.gif

Fast frćga admin självklart, borde gć att ordna tycker jag!
jsandholdt
QUOTE(HYIPmonitorDK @ Jan 27 2006, 02:57 AM) [snapback]986373[/snapback]

Hvem er admin her ??

Hej.

Det synes jeg bestemt vil være en god ide. Sig til hvis der er noget jeg kan gűre.

Rigtig godt initiativ mć jeg sige. dance9bh.gif
louise winnie
hej det ville jeg da synes var en helt fin ting dance9bh.gif var ikke engang klar over der var et svensk chat rum ...det er da ellers fint nok at dele med vores naboer sÄdan set clapping7.gif louise winnie
1off4
Jeg synes, det er fint, vi kan snakke med vores skandinaviske naboer her. smile.gif
jacomatt8
Det synes jeg ogsÄ men kunne vÊre godt hvis vi fik et dansk forum ogsÄ biggrin.gif
jacob2
Hvor mange danskere er vi egentlig? gad vide, om vi kunne lave en fĂŠlles geshĂŠft.

Jacob
jacomatt8
Jeg har faktisk spurgt Admin Jason om vi ogsÄ kunne fÄ et dansk forum her pÄ MMG ...det var der ikke noget problem med ...nu skal vi bare have det oprettet ...men jeg tror ikke ret mange vil benytte sig af det fordi de fleste jo forstÄr engelsk udemÊrket ...ellers ville de jo ikke vÊre her in the first place. Men der findes faktisk et godt dansk forum:

http://www.dpmmg.dk/
Adurog90
Dansk er nu godt :]

Lad os fÄ det forum tongue4.gif

ellers har www.gratispenge.dk et godt et!
HawisS
Det er ikke lige fordi der sker sÄ fandens meget med det forum... Admin smid nu en dansk forum online! Admin add a Danish forum!
mombasso
QUOTE(HawisS @ Jun 8 2006, 10:32 PM) [snapback]2268149[/snapback]

Det er ikke lige fordi der sker sÄ fandens meget med det forum... Admin smid nu en dansk forum online! Admin add a Danish forum!

Som nÊvnt, sÄ er her et udemÊrket dansk forum : http://www.dpmmg.dk/

Djrack
www.alloni.dk/forum is a good danish-admin forum biggrin.gif
Thoma
QUOTE(jacob2 @ Apr 26 2006, 07:08 PM) [snapback]1978391[/snapback]

Hvor mange danskere er vi egentlig? gad vide, om vi kunne lave en fĂŠlles geshĂŠft.

Jacob

og hvad skulle den omhandle? der er vist for fÄ til at blive enige om noget
Adurog90
QUOTE(Djrack @ Jul 24 2006, 03:48 AM) [snapback]2519126[/snapback]

www.alloni.dk/forum is a good danish-admin forum biggrin.gif

indeed
LBMoney
clapping7.gif Alloni Àr great clapping7.gif
POAM
Yeah ! Dansk forum! biggrin.gif
www.Nimkim.dk/forum er ogsć et udemærket forum.
Adurog90
QUOTE(POAM @ Nov 15 2006, 09:25 AM) [snapback]3174250[/snapback]

Yeah ! Dansk forum! biggrin.gif
www.Nimkim.dk/forum er ogsïżœ et udemïżœrket forum.

Der sker aldrig noget harhar.gif
POAM
QUOTE(Adurog90 @ Nov 15 2006, 06:36 PM) [snapback]3174311[/snapback]

Der sker aldrig noget harhar.gif

Heh det mÄ jeg indrÞmme du kan have ret i, men nimkim er sku en fin fyr.
Adurog90
QUOTE(POAM @ Nov 15 2006, 09:40 AM) [snapback]3174323[/snapback]

Heh det mÄ jeg indrÞmme du kan have ret i, men nimkim er sku en fin fyr.

Ja han er wink.gif Alloni er stedet det sker peace.gif
POAM
QUOTE(Adurog90 @ Nov 16 2006, 07:18 PM) [snapback]3180174[/snapback]

Ja han er wink.gif Alloni er stedet det sker peace.gif

tja, er nu nĂŠsten helt stoppet med at tjekke de danske forums.
siaoyu
hey guy,
asking
know about www.swedenfund.com bye2.gif
POAM
QUOTE(siaoyu @ Nov 23 2006, 06:59 AM) [snapback]3215938[/snapback]

hey guy,
asking
know about www.swedenfund.com bye2.gif

They got a nice design. But I'll say that it's too much to promise more than 1% daily.
dealmaker
QUOTE(Thoma @ Aug 7 2006, 01:00 PM) [snapback]2596125[/snapback]

og hvad skulle den omhandle? der er vist for fÄ til at blive enige om noget

He he ...Ja og 2 af de danske medlemmer er blevet bannede siden trÄden startede doh.gif

Va faen, vi ka vel bare slÄ os lÞs her blandt svenskere, nordmÊnd og andet godt folk!
Lader nÊsten til at vÊre for fÄ medlemmer til at et decideret dansk forum er interessant.
POAM
QUOTE(dealmaker @ Jan 6 2007, 08:55 AM) [snapback]3475822[/snapback]

He he ...Ja og 2 af de danske medlemmer er blevet bannede siden trÄden startede doh.gif

Va faen, vi ka vel bare slÄ os lÞs her blandt svenskere, nordmÊnd og andet godt folk!
Lader nÊsten til at vÊre for fÄ medlemmer til at et decideret dansk forum er interessant.

kunne være sjovt hvis nogen havde exact tal paa hvor mange vi er? tongue4.gif
alloni
QUOTE(POAM @ Feb 5 2007, 06:16 AM) [snapback]3648539[/snapback]

kunne væČ„ sjovt hvis nogen havde exact tal paa hvor mange vi er? tongue4.gif
Og hvem vil stÄ for optÊllingen, det er sgu da ikke sÊrligt nemt, men jeg kan da godt starte med mig selv. Nummer et.
loi
QUOTE(POAM @ Dec 31 2006, 08:02 PM) [snapback]3444822[/snapback]

They got a nice design. But I'll say that it's too much to promise more than 1% daily.

What about Laguna Investment? It is becoming so popular now in HYIP world. The most successful program they say.
MaiN3
Svenskere er da sĂžde. De "Owner" xD
Fredriksen
QUOTE(MaiN3 @ May 19 2007, 10:17 PM) [snapback]4111101[/snapback]
Svenskere er da sĂžde. De "Owner" xD

hei pÄ dere dansker!
Har dere begynt med online investering fra Danmark eller har dere begynt med dette i utlandet? Er selv expat og det var slik jeg kom bort i dette. Har hatt blandet erfaring, mest fornÞyd med SwissCash, kan nÄ leve av dette alene.
HĂžrer gjerne andres erfaringer.
Goldnuggets
Hvorfor er der ikke et dansk forum?
Mordk
QUOTE (Goldnuggets @ Aug 4 2007, 12:57 PM) *

Det var nok mange svar du fik der!!!
Hvad mente du egentlig?
Der er da den her traad smile.gif i det skandinaviske forum her paa MMG.
Synes du der er brug et dansk selvstaendigt forum?
De der havde forummer for et par aar siden har vist mere eller mindre opgivet, men hvis der er stemning kan vi maaske lave et igen!?

Kan da starte med at finde ud af hvor mange danskere der er aktive herinde foerst og om vi kender andre rundt omkring som evt kunne taenke sig at vaere med et helt dansk sted ogsaa.

Jeg starter......

Danske Aktive MMG medlemmer;

1. Mordk
minahyip
QUOTE (Goldnuggets @ Aug 4 2007, 01:57 PM) *

Det Àr ju bra att det finns ett scandinaviskt forum!! , alla förstÄr ju engelska eller hur . Heja
AllanHaastrup
Jeg synes det er lidt sĂždt at nogle Danskere mener der skal vĂŠre et Dansk.

ForstÄ mig ret, vi er et lille land, og altid overhalet af Svenskerne og NordmÊndende nÄr det drejer sig om ting som f.eks. fora elelr bare om sprog til manualer. Jeg kan sagtens forstÄ den knugende fÞlelse af at ville have noget Dansk.

NÄr det sÄ er sagt sÄ synes jeg vi skal vÊre glade for at kunne snakke med bÄde vores naboer fra Sverige og Norge. De forstÄr vores sprog, og vi forstÄr deres, ja ok, mÄske ikke alle ord, men sÄdan nogenlunde, og resten kan vi klare med googles translator smile.gif

Hvad med at bruge styrken i et fĂŠlles nordisk folkefĂŠrd med over 20.000.000 mennesker frem for at dele os?

I et firma jeg arbejde med til daglig har vi netop slÄet hele norden sammen, og dette inkluderer endda finland (som kan vÊre svÊre at forstÄ wink.gif ). Dete gÞr at vi Danskere kan trÊkke pÄ erfaringer og trÊning fra de andre skandinaviske nationer.

Personligt synes jeg det er superfint at vi har dette Skandinaviske forum herinde. :-)

Jeg har normalt brugt meget tid i engelske fora, fordi jeg har haft svÊrt ved at finde noget skandinavisk/dansk, sÄ jeg er meget glad for at vi her pÄ MMG's forum har vores eget skandinaviske sted.

Mange Hilsener
Allan

Mordk
Hej Allan,

Helt klart at man stÄr godt sammen i Norden, men der er alligevel nogen forskelle wink.gif

Tror ikke det bliver aktuelt med en opdeling herinde pÄ mmg dog, der er slet ikke nok interesse som du jo kan se pÄ denne enorme trÄd, hvor man nÊsten ikke kan fÞlge med i alt det der sker whistling1.gif

Men hyggeligt nok at kunne komme forbi en gang i mellem og sige hej, nÄr der sÄ endelig sker noget!

Hvis man nu snakkede sammen pÄ engelsk kunne man lave en Danish Thread i general section, ligesom der er en Aussie Thread. SÄ kom der nok lidt flere forbi wink.gif ... men sÄ det ville jo vÊre lidt udansk blush.gif

Hyggeligt at sige hej!

Mordk
Campaignmarket
Hey allesammen..

TÊnkte lige jeg ville skrive her for at se om der faktisk stadig er nogle danske folk pÄ? Eftersom det den seneste oprettede post er fra d.Apr 14 2011, Kl.11:51 AM hvilket er godt over et Är siden..

SĂ„ er der mon nogle? Jeg har intet problem med at vi ligger under i en skandinavisk fĂŠlles fora, det er der jog visse fordele i.
Og som ganske rigtigt er blevet pÄpeget, det jo ikke burde vÊre et problem da de fleste af taler/skriver/lÊser ganske godt engelsk!
SĂ„ er der i virkeligheden et behov for et Dansk forum? Fremfor at det nĂŠrmere er fordi det kunne vĂŠre hyggeligt og mere praktisk i forhold til Offline geografisk beliggenhed? Jeg ville da ikke ha' noget imod at bruge en dansk del foraet her, men bestemt intet problem
med at der ikke er noget. Skandinavier i er meget velkomne til PM'e mig hvis i har lyst til et samarbejde!
Mordk
Der er nogle danskere hist og her, men ikke ret mange der kommer forbi den her trÄd, som det jo tydeligt kan ses wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.