Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Internetpoker!?
MoneyMakerGroup > MoneyMakerGroup Announcements & Discussion > International Chat > Scandinavian Speaking Nations

Tjkd
Någon här i forumet som spelar internetpoker och som är intresserad av 45% rakeback på primanätverket? (Battlefieldpoker)

Rakebacken går att övervaka hela tiden och ta ut när man vill. Och det är inga som helst krav på hur mycket man måste spela för att få 45%.

MVH
Joel
Networker
QUOTE(Tjkd @ Jan 25 2006, 05:25 PM) [snapback]966902[/snapback]
Någon här i forumet som spelar internetpoker och som är intresserad av 45% rakeback på primanätverket? (Battlefieldpoker)

Rakebacken går att övervaka hela tiden och ta ut när man vill. Och det är inga som helst krav på hur mycket man måste spela för att få 45%.

MVH
Joel

bye2.gif Här satsar dem bara på HYIP och autosurf. Sen gråter dem när dem förlorar sina pengar. Många här äter gröt tre gånger per dag! post-36326-1110185726.gif Dem har förlorat på HYIP och autosurf. Men jag råkar vara en av dem som har tur att tjäna bra på det här nu! Lighten.gif MenPoker är kul det! Har spelat bort flera hundratusentals kronor på spel. så här har du mig! shocking.gif Fast jag äter inte gröt tre gånger per dag!!!!

MVH
Networker :thumbup:
Dencrypt
...det finns redan en kukmätar tråd. wink.gif
Networker
QUOTE(Dencrypt @ Jan 26 2006, 09:57 AM) [snapback]976239[/snapback]

...det finns redan en kukmätar tråd. wink.gif
sad.gif inte skall jag skryta om det här. Men jag är i alla fall rätt bra mycket över medelsvensson clapping7.gif
purity
Hur funkar det här med rakeback?
En kompis pratade om det, men fattade aldrig riktigt.
Lust att förklara? biggrin.gif
ibiobiz
QUOTE(purity @ Jan 29 2006, 11:38 PM) [snapback]1025061[/snapback]

Hur funkar det här med rakeback?
En kompis pratade om det, men fattade aldrig riktigt.
Lust att förklara? biggrin.gif

Saxat från en rakeback site så slipper jag skriva själv:-) Google är kanon:-)

Vad är rake?
Kortfattat kan man säga att rake är den avgift pokersiterna tar för att du utnjyttjar deras tjänster. Du betalar rake hela tiden då du spelar egentligen, varje pott som utspelas på ett bord blir "rejkad" en viss summa beroende på vad är för typ av bord och hur stor potten blir i slutändan. De flesta siter har en maxgräns på 3 USD, EUR eller GPD beroende på vilken valuta som bordet i fråga använder. Det kan tyckas att det kanske är ganska lite med exempelvis $3 för en pott där man vinner $150, men när man väl räknar ihop hur många händer man spelat under exempelvis en månad ser man att det rör sig om enorma summor till slut.

Vad är rakeback?
Det är egentligen precis vad det låter, dvs. ni får tillbaka rake. Dock kan ni självklart inte få tillbaka all rake då pokersiterna överlever tack vare dessa avgifter. Men den summan ni kan spara/tjäna via rakeback medför att det är av värde för er att titta närmare på de erbjudanden vi har. Vanligast är att ni får tillbaka runt 30% av den totala rake du betalar och vi på * har erbjudanden som ger både mer än det samt några som ger lite mindre, allt beroende på pokersite/nätverk och typ av avtal vi lyckats få med företaget.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.