Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Beste Thuiswerk Bedrijven In Nederland?
MoneyMakerGroup > MoneyMakerGroup Announcements & Discussion > International Chat > Netherlands

Rhyker
BusinessForHome.org en mlm-nederland.org hebben een lijst gepubliceerd van de beste thuiswerk opportuniteiten van 2012. Wat is jouw inziens het beste thuiswerk bedrijf in Nederland en waarom?

Ik geef een aanzet:

www.talkFusion.com
Video communicatie tools om je boodschap naar je publiek te brengen. E-mail is echt zo jaren 90!

www.WorldVentures.biz
reisclub met 5-sterren voor 2-sterren prijzen, met geniaal bonusplan om een BMW of gratis traveldollars te verdienen.
Rhyker
Voor onze Talk Fusion teams in Nederland, ter ondersteuning van het momentum, is er nu ook beschikbaar (no reflinks anywhere)
Rhyker
Empower Netwerk Nederland! Had er al eens van gehoord, maar begreep er niet zoveel van, en 100% commissie? Dat leek me onmogelijk, vooral gezien mijn ervaring van de afgelopen jaren waaruit blijkt dat het toch altijd weer relatief moeilijk blijk te zijn om geld te verdienen via internet, wanneer een enkele verkoop maar 8-30% commissie opbrengt. Niet voor mij ... wel voor het team, en dat is zuur. Dat maakt dat mensen ergens mee stoppen.

Ik heb in 40 dagen met Empower Netwerk meer verdient in passief, dan in mijn beste maand ooit in de afgelopen 8 jaar met MLM ... en dat ZONDER de telefoon op te pakken of te bellen met Skype. Maar nu ik zie wat er mogelijk is in een relatief korte tijd? Ga ik weer bellennn!
Rhyker
Niet de eerste keer dat ik probeer om geld te verdienen met bloggen. Afgelopen 10 jaar veel platformen gehad, inclusief wordpress.org ... toen mijn eigen wordpress.com met premium themes en plugins, daarna voor het gebruikersgemak (en hoge rankings) gegaan van Google's eigen blogger.com op een eigen domein, en ook een tijd lang het platform van winst.nl en internet marketing universiteit overwogen.

Maar Empower Network? Slaat echt alles! De verdiensten daargelaten, maar de blogging resultaten?

Ik heb naast EN, een traditioneel ICT bedrijf, en ik domineer de eerste pagina van Google in mijn regio. 6 van 10 links zijn van mij (waarvan 4 empower netwerk blogposts). En dat voor 20 euro per maand. thumbup(1).gif
Cha0z
Hey Rhyker,

Gebruik je deze blog dan om recensies te schrijven over bepaalde investeringsmogelijkheden en mensen onder je te krijgen? (hopelijk mag een Belg hier ook posten? tongue4.gif)
Rhyker
O.a. ... maar ik ben gestopt met investeren. Kostte me teveel tijd & geld ... zo'n $40,000 verloren in allerlei HYIP, Managed Forex en andere rommel. Als ik een tip mag geven? Blog erover, en haal je geld er zsm uit. Geen enkele HYIP overleefd langer dan 1 jaar. 99.9% is Ponzi.

Ik blog tegenwoordig voornamelijk over mijn interesses: social media marketing, computer tech stuff, reizen, locatie onafhankelijk ondernemen. 10% Nederlands en 90% Engels.

En mensen onder mij? :D ooit gehoord van affiliate marketing? Je kan geld verdienen met mij als coach. Of het wiel opnieuw uitvinden. Hehe, tuurlijk mag je hier posten. Tis een forum he wink.gif

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.