Håller med Flowerpower, litar inte på hyipar, verkar som de börjar strula när jag satsar på dom hur länge de än hållt på innan jag går på. Primefund och fundswizards var pålitliga program (sas det) i våras, inte hjälpte det, gick ett litet tag sedan försvann de, samma nyligen...Paxmix, oceanic financial och LH Fund fick åt skogen alla 3, enda "hyipen" som funkar för mig verkar vara Feederfund, och enda som jag gått plus på hittills är Downline Solutions, med de är fortfarande skyldig mig en liten del.
Nä, autosurf program och RiskFreeProfit är det jag sätter min tilltro till nu ett tag. Surfprogram kanske i många fall är samma som skräp som vanliga hyips men de verkar vara längre generellt sett iallafall, kanske beroende på att de har fler inkomstkällor än bara nya insatser typ egna sidor rullande i autosurfen som ger referrals, annonsförsäljning mm GCI verkar dessutom verkligen trada i Forex så dom har jag som del i "portfolion", 12dailypro också förstås, skulle dom vara länge till är dom gudasända!!!
RiskFreeProfit är ingen hyip, dom har en arbitrage trading programvara,surebetpro, som verkligen verkar fungera, så när jag får cash över sätter jag igång att lira!!! Nu är jag bara med i $$$ poolen (compoundar) och matrixen, men det dröjer ju innan jag får nån utdelning där, men när den kommer ......