Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ny här..
MoneyMakerGroup > MoneyMakerGroup Announcements & Discussion > International Chat > Scandinavian Speaking Nations

T16
Hej hej!

Kul att hitta en svensk avdelning biggrin.gif

Gick med i PIPS förra hösten och dum som jag var så satsade jag "alla" pengar där.. men men.. nu har jag ju upptäckt att det finns ett antal andra investeringsformer.. Det senaste året har jag ju bara haft Pips i skallen.

Den här gången tänker jag vara lite mer försiktig och inte lägga ut så mycket pengar..

Gick med i DXInOne för några veckor sedan.. dock verkar detta inte vara en sådan guldgruva längre. Så köp för guds skull ingen svindyr nybörjarkurs!
Har oxå nyligen gått med i StudioTraffic..

FeederFund verkar vara seriösa och funderar att slänga in en mindre summa där..
Även 12DailyPro kanske..?

Tipsa mig gärna för jag har nog mycket att lära fortfarande rolleyes.gif
fabolous
Hej och välkommen biggrin.gif

Är för tillfället bara med i StudioTraffic och 12dailypro.

Rekommenderar båda två. 12daily är het för tillfället.

Hälsningar
malles
Hej T16!
Varmt Välkommen till forumet. Det är kul att vi blir fler och fler svenskar som hittar hit. Jag håller tummarna för er alla Pipsare och hoppas att det går vägen för er till slut. Min bästa väninna satsade också stora pengar i Pips, hon säger att loppet är kört. Men, vem vet under har ju skett förr.

Själv satsar jag på surfprogram. Mitt mål är att skapa en portfölj innehållande 20 riktigt seriösa, stabila, betalande och långlivade program som kan ge mig en återkommande riktigt bra månadsinkomst. Jag har hunnit en bra bit på väg, idag har jag 15 riktigt bra program att jobba med.
Här har du tips på några riktigt bra program som alla betalat mig.Är det något som faller dig i smaken, så vill jag också berätta att alla mina referalls får full support i form av Surfskolan i flera delar, uppdateringar och nyhetsbrev,tips och råd, telefonsupport mm på svenska.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here