Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Norwegian Forum
MoneyMakerGroup.com Forum > MoneyMakerGroup Announcements & Discussion > International Chat > Scandinavian Nations

Goldminematrix Admin
Velkommen til det Norske foumet her på MMG :_)

Her gjelder de samme reglene som ellers på forumet..

Lykkkkkke til :-)

Kent
ivar
Er virkelig nordmenn tillatt her også ? smile.gif
globalbuilder
Det var dårlig fart på det Norske forumet.

Ikke mange som har funnet veien.

post-36326-1110185726.gif
Goldminematrix Admin
Var dårlig fart her ja, om noen vil inn i en meget bra surfer se i signaturen min :-)

cheer12.gif cheer12.gif
focus
Kan jo begynne å fortelle hva Dere tjener penger på.. advare mot scams etc etc...
"Invest-TheBest"
Jeg så etter ett norskt topic men fant ingenting så der nærmeste jeg kom var svensk smile.gif så var det fanden meg norsk topic her hihi smile.gif
må si det går sakte her, håper enda flere finner veien..

Hvilken Autosurf siter har dere som er "trygge" da
ivar
Jeg prøver igjen jeg !

Finnes det nordmenn som er aktive her ?

Jeg har ikke prøvd dette gamet enda, men kommer til å gjøre det.

Fint om noen nordmenn kan stå frem å fortelle litt til oss andre "grønne" (les meg selv).

-Invester aldri mer en du har råd til å tape - har jeg fått med meg. clapping7.gif
- Fortell aldri "Passphrase" til andre enn banken din - har jeg fått med meg.

Jeg har registrert at noen programmer forlanger dette når du går inn med et investert beløp.

Hva er da riktig, skal dette oppgis, eller ikke ? (hvis det i så fall ikke oppgis, får en jo egentlig ikke investert på den siden)

Fint om dette kunne være med på å dra igang en diskusjon, rundt f.eks Hva gjør man i starten i dette gamet, og hva skal en absolutt ikke gjøre.......

Hvordan overføre penger, hvordan opprette e-gold konto osv......

virker som det er mye upløyd mark her, og det kunne igrunn være fornuftig å prate litt på "norsk" også rundt dette....vil sikkert hjelpe meg veldig, og sikkert mange andre !!

Forresten - en ting til....

Ser det står "warn" og 0% i venstre menyen - hva betyr det ?

her tror jeg det egentlig trengs en norsk moderator, som kunne gått litt i bresjen å løftet det norske folk til nye høyder !
Radmax
I'm not sure what you all are saying, but if you want a Norwegian forum on MMG, you can request one in our "forum suggestions" category smile.gif
Fredriksen
QUOTE(ivar @ Feb 20 2007, 04:18 AM) [snapback]3717714[/snapback]
Jeg prøver igjen jeg !

Finnes det nordmenn som er aktive her ?

Jeg har ikke prøvd dette gamet enda, men kommer til å gjøre det.

Fint om noen nordmenn kan stå frem å fortelle litt til oss andre "grønne" (les meg selv).

-Invester aldri mer en du har råd til å tape - har jeg fått med meg. clapping7.gif
- Fortell aldri "Passphrase" til andre enn banken din - har jeg fått med meg.

Jeg har registrert at noen programmer forlanger dette når du går inn med et investert beløp.

Hva er da riktig, skal dette oppgis, eller ikke ? (hvis det i så fall ikke oppgis, får en jo egentlig ikke investert på den siden)

Fint om dette kunne være med på å dra igang en diskusjon, rundt f.eks Hva gjør man i starten i dette gamet, og hva skal en absolutt ikke gjøre.......

Hvordan overføre penger, hvordan opprette e-gold konto osv......

virker som det er mye upløyd mark her, og det kunne igrunn være fornuftig å prate litt på "norsk" også rundt dette....vil sikkert hjelpe meg veldig, og sikkert mange andre !!

Forresten - en ting til....

Ser det står "warn" og 0% i venstre menyen - hva betyr det ?

her tror jeg det egentlig trengs en norsk moderator, som kunne gått litt i bresjen å løftet det norske folk til nye høyder !

Hvis vi kan få litt aktivitet her kan jeg gjerne starte en blog for nordmenn.
Selv har jeg holdt på med online investering et halvt års tid. Har tapt på noen HYIP, men det er en del av læreprosessen.
For tiden er jeg mest entusiasisk over SwissCash, hvor man lett tjener 27.5% i måneden og kan også tjene mer. Det hele anonymt og skattefritt. Jeg har også noen andre programmer som virker svært lovende som jeg e.valuerer i øyeblikket.
Jeg hjelper gjerne andre å komme igang og hvis man vil prøve noe forholdsvis safe til å begynne med kan man prøve SwissCash og jeg står med glede til tjeneste som introdusent.
Dette er en glimrende mulighet til å bli økonomisk uavhengig. Denne typen investeringer kommer bare til å bli større og det er mye upløyet mark her i Norge.
MrT1985
QUOTE(Fredriksen @ Jun 2 2007, 07:05 PM) [snapback]4154087[/snapback]
Hvis vi kan få litt aktivitet her kan jeg gjerne starte en blog for nordmenn.
Selv har jeg holdt på med online investering et halvt års tid. Har tapt på noen HYIP, men det er en del av læreprosessen.
For tiden er jeg mest entusiasisk over SwissCash, hvor man lett tjener 27.5% i måneden og kan også tjene mer. Det hele anonymt og skattefritt. Jeg har også noen andre programmer som virker svært lovende som jeg e.valuerer i øyeblikket.
Jeg hjelper gjerne andre å komme igang og hvis man vil prøve noe forholdsvis safe til å begynne med kan man prøve SwissCash og jeg står med glede til tjeneste som introdusent.
Dette er en glimrende mulighet til å bli økonomisk uavhengig. Denne typen investeringer kommer bare til å bli større og det er mye upløyet mark her i Norge.

Jeg er veldig interessert i å få litt fart her i forumet.
Jeg har drevet en del med investeringer online nå, mest hyips. De første hyips`ene jeg prøvde var de some lovde gull å grønne skoger... Wow tenkte jeg rik på 24 timer med bare en investering på $10.. ja jøss.. man lærer som man lever.

Jeg har funnet 2 hyip programmer som har betalt någenlunde punktlig som jeg holder meg til nå. Grunnen til at jeg melde meg inn i moneymaker forumet var for å få bedre info om framtidige investeringer, og sjekke hvordan andre hadde det. Hva de tjener, hvor mye, hvor etc.

Jeg tror det kan bli kjempe bra med en blogg som nordmenn kan møtes på, har sett etter det en stund nå, men har ikke funnet noe organiserte grupper.

Eneste problemet for min del er funding til e-gold, jeg har bare en mobil telefon og alle exchanger servicene krever en landlinje. Hvis det er noen der som vet en måte å få funded e-gold på kjappt så si ifra.

P.S jeg tror jeg skal ta å påta meg oppgaven med å lage en blog, har laget det før så jeg tror jeg kan fikse en kjappt. Skal lage en post imorgen å gi en oppdatering med addressen for bloggen
MrT1985
Det var ikke akkurat mye aktivitet her på det norske forumet...
Jeg har ikke fått noen tilbake meldinger ang. blogg så jeg legger det på is inntil videre.
Hvis det er noen som er interessert i å starte en blogg eller få et eget norsk forum send meg en PM så er jeg med ihvertfall wink.gif
MoH
Norge jo! biggrin.gif
Peddeee
Støtter teorien om at det er dårlig fart her!^^
Men en veldig go cycler se siggen min 200% ROI! yahoo.gif
obelix123

Jeg er helt ny her og ser at aktiviteten er lav, men ikke helt død enda.

Hei alle sammen!

Frode
Peddeee
QUOTE (obelix123 @ Aug 23 2008, 08:19 PM) *
Jeg er helt ny her og ser at aktiviteten er lav, men ikke helt død enda.

Hei alle sammen!

Frode

Hello, har du mye penger? blush.gif
Da burde du prøve programmet i signaturen min. Har tjent utrolig mye på det, startet med å investere 5 dollar, har nå 52 dollar i programmet og 30 dollar på AP smile.gif
Frenzic
Mange nordmenn på smurferiet.net.
Peddeee
QUOTE (Frenzic @ Sep 10 2008, 11:26 PM) *
Mange nordmenn på smurferiet.net.

Går og sjekker der etter på smile.gif
pph1986
Hey, nån som kan invitera mig til smurferiet? tack =)
Peddeee
Noen som har 1$ LR å låne meg? ;P
Skal teste noe (Ikke HYIP). Den som låner meg får tilbake 1,50 LR uannsett! ohmy.gif (Tar bare lengre tid viss ikke "times" metoden min funker wink.gif
lakshmee
Hello I am new member, I just want to try the forum. I am from the CzechRepublic
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.