Welcome Guest ( Log In | Register )

ADVERTISE ON MMG. Contact Us Via E-mail at: MMGAdvertising@gmail.com  |   MMG SUPPORT: MMG Account Questions: support@moneymakergroup.com
All banners and external links on MoneyMakerGroup are advertisements only. We do not endorse or vouch for any advertiser's claims. Use Extreme Caution & perform your own due diligence before sending money to anyone!
> International Chat Rules

The international sections are for general discussions and helping people from your country only.

DO NOT participate in ANY currency exchanges here or create new posts for currency exchanges.

DO NOT announce programs, post personal websites or blogs, or use any referral links in this section. Do not start any threads in the International CHAT section to discuss MLM, Hyip, Autosurf programs, etc. All program discussion belongs in the original program threads.

MMG admins and moderators try their best to keep this international area organized, but we do not speak the languages from all countries listed here. If you see someone violating the rules in your language or in your country's subform, please use the report button and report it to the MMG moderating team.

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
Vårt Vinnande Team-behöver Du Support?
malles
post May 19 2006, 12:30 PM
Post #1

MMG Member

Group: Member
Member No.: 3,947

Hej alla skandinavier!

Vi är ett stort gäng svenskar och även några norrmän, danskar och finnar som surfar, tjänar pengar och hjälper varann.
De flesta av oss har ett par års erfarenhet av denna bransch.
Vi har byggt upp ett stort framgångsrikt team med en gedigen portfölj av program som vi arbetar med.
Alla teammedlemmar får full support.
Vi erbjuder surfskolor, både mail och telefonsupport, råd och tips, färska uppdateringar, smarta strategier och mycket, mycket mer som gör det väsentligt mycket lättare att verkligen tjäna pengar i denna bransch.
Vi har även en e-goldväxlare (svensk) som bla. tar kreditkort och garanterar växling inom 24 tim.Mkt smidigt och snabbt.

Det kostar inget att bli medlem i vårt team. Alla som tycker detta låter intressant är välkomna till vårt gäng.

Skicka bara ett PM till mig , så berättar jag mer om vårt vinnande team.

Må så gott/Malle yahoo.gif thumbup(1).gif dance9bh.gif
Go to the top of the page

+Quote Post
Paid Advertisement

Guest_shoj_*
post May 23 2006, 12:47 AM
Post #2

Guests

Hej Malles !
Jag har inte tillräckligt med inlägg för skicka ett PM, så du kanske kan skicka ett till mig. Jag behöver köpa E Gold till en investering på ett smidigt sätt.

shoj

+Quote Post
Guest_dollardavid_*
post May 28 2006, 04:00 PM
Post #3

Guests

Har inte heller någon möjlighet att skicka PM, vänligen kontakta mig med då jag är intresserad av ert team...

v.h
/DD

+Quote Post
Dencrypt
post May 29 2006, 11:03 AM
Post #4

MMG Member

From: Sweden
Member No.: 19,336

Extrema amway-vibbar på den här snubben. I princip går det bara ut på att han vill att ni ska signa upp er på deras ref-länkar. Smart upplägg men förmodligen ingen direkt grund i någonting. Men jag kan väl kanske ha fel.

+Quote Post
malles
post May 29 2006, 07:20 PM
Post #5

MMG Member

QUOTE(Dencrypt @ May 29 2006, 11:03 AM) [snapback]2207259[/snapback]

Extrema amway-vibbar på den här snubben. I princip går det bara ut på att han vill att ni ska signa upp er på deras ref-länkar. Smart upplägg men förmodligen ingen direkt grund i någonting. Men jag kan väl kanske ha fel.

Håller verkligen med dig, Dencrypt. Du har så fel!!! För det första har det här inget med Amway att göra, om du inte visste det så är Amway ett MLM-företag och mig veterligen så har de ännu inte upptäckt den fantastiska surfvärlden.
Att du som någon självutnämd expert kan uttala dig om vårt framgångsrika team som du inte vet ett dugg om, är rent komiskt.
Vi är flera hundra människor i vårt team som verkligen tjänar pengar i denna fantastiska bransch, för det är väl det som är meningen och det är väl därför människor startar upp olika slags businessar, eller??. Men du kanske är annorlunda, Dencrypt! Du kanske "pysslar" med detta i något slags välgörenhetssyfte eller för att du inte har så mycket annat att göra. Du kanske rentav är en av de många, många människor som tyvärr aldrig tjänar några pengar, utan bara förlorar om och om igen. Vad vet jag???

Jag tror många fler människor verkligen skulle tjäna pengar i branscher som denna om de slutade lyssna på självutnämda experter som du Dencrypt, som spekulerar och påstår saker som du inte har en aning om hur det fungerar. Det finns massor av duktiga människor inom denna bransch som verkligen vet hur man tjänar pengar och som är beredda att dela med sig av sina värdefulla kunskaper och erfarenheter till andra.

Du skrev att det enda det går ut på är att signa upp sig på deras ref-länkar!!! Tyvärr har du fel även där!!
Det är helt frivilligt och upp till var och en!! Men många människor i vårt team uppskattar verkligen att vi lägger ner 50-60 timmar i veckan på att gräva djupt efter fakta för att ta fram de absolut bästa programmen som finns, att vi ger all support man behöver och vill ha, att vi i snitt skickar ut 3-4 mail varje dag med uppdateringar om senaste nytt i en bransch där saker händer varje dag, att vi tar fram smarta strategier för alla program som gör att man minskar sina risker rejält och tjänar mer pengar, att alla får ta del av en mycket uppskattad surfskola i flera delar, att vi har förmånen att kunna erbjuda alla teammedlemmar en svensk e-gold växlare med bla. marknadens lägsta priser, tom. med kreditkortsbetalningar och garanti på växling inom 24 tim och mycket mycket mer. Och kan du tänka dig, Dencrypt att allt det här är GRATIS för alla som vill ha det!!! Om man sen frivilligt som tack för all värdefull support man får vill signa upp sig på våra länkar är upp till var och en, men jag ska tala om för dig Dencrypt att vi människor i vårt team är glada,positiva, framgångsrika surfare som har väldigt kul och hjälper varann att lyckas!!! Att det inte skulle finnas nån grund i det som du skriver, är inte ens värt att kommentera.

PS! Du får gärna kalla mig hon!
Må så gott!! thumbup(1).gif dance9bh.gif post-69220-1110229459.gif

+Quote Post
Dencrypt
post May 30 2006, 11:58 AM
Post #6

MMG Member

Herregud vad du tog illa vid dig. Om nu din grupp är så oerhört framgångsrik, varför har ni ingen hemsida? Varför har man aldrig hört talas om den tidigare? Var är alla de hundratals medlemmarna? Några borde ju åtminstone vara medlemmar på MMG och kan uttala sig vidare om din grupp. Jag vet mycket väl vad Amway är eftersom jag själv varit med där och varit påtagligt påverkad av deras sektliknande metoder att skaffa nya kunder och säljare. Därför drog jag de parallelerna till dig.

Jag tror inte på att ett team skulle kunna göra någon större skillnad mot vad en enskild kan göra med rätt verktyg, MMG, andra forum och en smula tur. Personligen ligger jag just nu på plus och den enda stora egentliga förlust jag gjort var på 12daily och de pengarna kanske jag får tebax merparten av om domstolarna i staterna får tummen ur.

Och vad ska man med en surfskola till? Poängen med autosurf's är att du ska kunna klara det med en intelligenskvot på 0. Det är bara att regga sig och trycka några gånger med musen så fungerar det... magic!

Ge mig lite mer feedback så kanske jag kan ändra mig angående ditt "s.k." team.

Förlåt om jag förutsatte att du var man. Jag är fast i patriarkatet tyvärr. sad.gif

Ingenting är dessutom gratis. Betalar ni exempelvis tillbaka investerade pengar (ref-bonusen) som ni får om ni skulle exempelvis har fel om ett program och en av era medlemmar förlorar några hundra dollar? Skulle inte tro det. Ni har samma agenda som precis alla andra, ni vill tjäna pengar åt er själva annars så hade ni väl inte pysslat med den här branshen? Hade ni varit helt öppna med er grupp hade ni kanske istället skapat ett forum där man kunde ha registrerat sig och kunnat skapa sig en egen uppfattning om vad ni gör och hur ni verkar, men istället lägger ni locket på och pratar väldigt kryptiskt om er verksamhet.

bah tongue4.gif

+Quote Post
malles
post May 30 2006, 12:47 PM
Post #7

MMG Member

Det är verkligen sorgligt att se att det finns människor som är så fyllda av negativitet.
Jag tycker verkligen synd om dig och hoppas att du en vacker dag får uppleva lite glädje och positivitet.
Tyvärr är det ingen idé att du får adressen till vår hemsida, du kommer ändå inte in eftersom den har mycket hög säkerhet mot allt skit som kan tänkas.
Jag önskar dig all lycka till med din eviga väntan på domstolarna i USA och allt annat du företar dig här i livet. PS! Glöm inte att ha kul på vägen!!! Ett skratt förlänger livet, prova får du se!!!

dance9bh.gif dance9bh.gif dance9bh.gif
QUOTE(Dencrypt @ May 30 2006, 11:58 AM) [snapback]2213982[/snapback]

Herregud vad du tog illa vid dig. Om nu din grupp är så oerhört framgångsrik, varför har ni ingen hemsida? Varför har man aldrig hört talas om den tidigare? Var är alla de hundratals medlemmarna? Några borde ju åtminstone vara medlemmar på MMG och kan uttala sig vidare om din grupp. Jag vet mycket väl vad Amway är eftersom jag själv varit med där och varit påtagligt påverkad av deras sektliknande metoder att skaffa nya kunder och säljare. Därför drog jag de parallelerna till dig.

Jag tror inte på att ett team skulle kunna göra någon större skillnad mot vad en enskild kan göra med rätt verktyg, MMG, andra forum och en smula tur. Personligen ligger jag just nu på plus och den enda stora egentliga förlust jag gjort var på 12daily och de pengarna kanske jag får tebax merparten av om domstolarna i staterna får tummen ur.

Och vad ska man med en surfskola till? Poängen med autosurf's är att du ska kunna klara det med en intelligenskvot på 0. Det är bara att regga sig och trycka några gånger med musen så fungerar det... magic!

Ge mig lite mer feedback så kanske jag kan ändra mig angående ditt "s.k." team.

Förlåt om jag förutsatte att du var man. Jag är fast i patriarkatet tyvärr. sad.gif

Ingenting är dessutom gratis. Betalar ni exempelvis tillbaka investerade pengar (ref-bonusen) som ni får om ni skulle exempelvis har fel om ett program och en av era medlemmar förlorar några hundra dollar? Skulle inte tro det. Ni har samma agenda som precis alla andra, ni vill tjäna pengar åt er själva annars så hade ni väl inte pysslat med den här branshen? Hade ni varit helt öppna med er grupp hade ni kanske istället skapat ett forum där man kunde ha registrerat sig och kunnat skapa sig en egen uppfattning om vad ni gör och hur ni verkar, men istället lägger ni locket på och pratar väldigt kryptiskt om er verksamhet.

bah tongue4.gif

+Quote Post
LBMoney
post May 30 2006, 09:34 PM
Post #8

MMG Member

Member No.: 55,478

Hallå Malle

skicka ett pm till mig är du snäll, jag kan inte skicka pm

mvh

Bubbel06

--------------------

+Quote Post
Linuus
post May 31 2006, 02:19 AM
Post #9

MMG Member

Member No.: 15,425

QUOTE(malles @ May 30 2006, 05:20 AM) [snapback]2209574[/snapback]

PS! Du får gärna kalla mig hon!

Du kanske borde ändra din profil till Female? wink.gif

Linus

+Quote Post
Dencrypt
post May 31 2006, 11:06 AM
Post #10

MMG Member

Tja, vad var det jag sa. Locket på. Ingen information. Bara scam. Men jag önskar dig ändå lycka till. Alla sätt att tjäna pengar är bra, utom dem dåliga.

+Quote Post
Profithousese
post May 15 2008, 11:35 AM
Post #11

MMG Member

Member No.: 141,743

QUOTE (malles @ May 19 2006, 09:30 PM) *
Hej alla skandinavier!

Vi är ett stort gäng svenskar och även några norrmän, danskar och finnar som surfar, tjänar pengar och hjälper varann.
De flesta av oss har ett par års erfarenhet av denna bransch.
Vi har byggt upp ett stort framgångsrikt team med en gedigen portfölj av program som vi arbetar med.
Alla teammedlemmar får full support.
Vi erbjuder surfskolor, både mail och telefonsupport, råd och tips, färska uppdateringar, smarta strategier och mycket, mycket mer som gör det väsentligt mycket lättare att verkligen tjäna pengar i denna bransch.
Vi har även en e-goldväxlare (svensk) som bla. tar kreditkort och garanterar växling inom 24 tim.Mkt smidigt och snabbt.

Det kostar inget att bli medlem i vårt team. Alla som tycker detta låter intressant är välkomna till vårt gäng.

Skicka bara ett PM till mig , så berättar jag mer om vårt vinnande team.

Må så gott/Malle yahoo.gif thumbup(1).gif dance9bh.gif

Hej Malles!
Jag kunde inte skicka PM ännu.
Kolla mina sidor om du vill
Vi kanske ska byta länkar bra med svensk e-gold växlare då mina sidor tar e-gold
Conny

--------------------
The comfortzone - When you need traffic to your site

Nordiccycler - The best cycler

Profithouse - Money for life

+Quote Post
malles
post Jun 18 2008, 01:03 PM
Post #12

MMG Member

QUOTE (Profithousese @ May 15 2008, 11:35 AM) *
Hej Malles!
Jag kunde inte skicka PM ännu.
Kolla mina sidor om du vill
Vi kanske ska byta länkar bra med svensk e-gold växlare då mina sidor tar e-gold
Conny

Hej Conny!

Kollar gärna dina sidor bara jag får adresserna.
Vårt team är sedan okt-07 ett privat investeringsföretag .Tyvärr har vi inte möjlighet att erbjuda fler personer vår egen växlingsservice eller plats i vårt team just nu. Ev. kanske vi öppnar upp för fler personer längre fram.

+Quote Post
larana
post Jan 3 2009, 04:03 PM
Post #13

MMG Member

Member No.: 96,256

Jag r intresserad om ni ppnar upp igen fr nya medlemmar.

--------------------
EARN 25 BTC Again and Again FROM 0.002 BTC!! SPILLOVER...
http://lcp.trwv.net/lcp/mlmfairteam/btchamp/54827
Money on complete autopilot. Withdrawals paid instantly. Payment proofs on site.
http://adesire2retire.weebly.com/cfwebfisher.html

+Quote Post
peje66
post Feb 22 2009, 01:45 AM
Post #14

MMG Member

Member No.: 31,842

QUOTE (malles @ Jun 18 2008, 10:03 PM) *
... Ev. kanske vi öppnar upp för fler personer längre fram.

Hej Malles!

Jag är ABSOLUT intresserad av er grupp om ni öppnar upp för nya medlemmar igen.

Mvh,
Peter

--------------------
peje66

"You Create Your Own Destiny"

+Quote Post
dylandog
post May 29 2009, 11:24 PM
Post #15

New MoneyMaker
*

Member No.: 166,555

QUOTE (peje66 @ Feb 22 2009, 10:45 AM) *
Hej Malles!

Jag är ABSOLUT intresserad av er grupp om ni öppnar upp för nya medlemmar igen.

Mvh,
Peter

Hej,
hur går det egentligen med det här?
Uppdatering vore välkommet....

+Quote Post
Paid Advertisement

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Skin designed by IPB Forum Skins

FEATURED AD - NEW STATIC AD

Advertise on MMG Today!

Advertisement