Welcome Guest ( Log In | Register )

> International Chat Rules

The international sections are for general discussions and helping people from your country only.

DO NOT participate in ANY currency exchanges here or create new posts for currency exchanges.

DO NOT announce programs, post personal websites or blogs, or use any referral links in this section. Do not start any threads in the International CHAT section to discuss MLM, Hyip, Autosurf programs, etc. All program discussion belongs in the original program threads.

MMG admins and moderators try their best to keep this international area organized, but we do not speak the languages from all countries listed here. If you see someone violating the rules in your language or in your country's subform, please use the report button and report it to the MMG moderating team.

Reply to this topicStart new topic
Nytt grymt forum, Med 12dp DD
chu
post Sep 22 2005, 03:51 AM
Post #1

MMG Member

Group: Member
Member No.: 7,216

www.future4me.com

Det här tror jag är framtiden för oss online investerare, jag ska inte gå in på detaljer för jag orkar inte skriva om allt, det är för mycket. Plus att jag vill inte låta som nån cheerleader. Forumet heter iallafall "Secure Your Future" och är startat av två killar som varit aktiva på andra forum och blivit blåsta som jag av invex. Online Investor´s Cooperative är namnet på gruppen som forumet försöker starta. Forumet lanserades förra vecken så mycket är fortfarande under konstruktion. Men det finns redan en första stegs DD på 12dp uppe som gjort att jag känner mig mycket bekvämmare med att uppgradera hos 12dp nu.
Gå in och kolla och avgör själva. Jag skriver under namnet "sewercash" där.

--------------------
Go to the top of the page

+Quote Post
Paid Advertisement

riversswe
post Sep 22 2005, 05:17 AM
Post #2

MMG Member

From: Sweden
Member No.: 8,956

QUOTE(chu @ Sep 22 2005, 03:51 AM)
www.future4me.com

Det här tror jag är framtiden för oss online investerare, jag ska inte gå in på detaljer för jag orkar inte skriva om allt, det är för mycket. Plus att jag vill inte låta som nån cheerleader. Forumet heter iallafall "Secure Your Future" och är startat av två killar som varit aktiva på andra forum och blivit blåsta som jag av invex. Online Investor´s Cooperative är namnet på gruppen som forumet försöker starta. Forumet lanserades förra vecken så mycket är fortfarande under konstruktion. Men det finns redan en första stegs DD på 12dp uppe som gjort att jag känner mig mycket bekvämmare med att uppgradera hos 12dp nu.
Gå in och kolla och avgör själva. Jag skriver under namnet "sewercash" där.
[right][snapback]454659[/snapback][/right]

Det låter riktigt spännande, har kollat in det och registrerat mig nu. Väntar på att admin ska aktivera mitt konto nu bara.

--------------------

+Quote Post
flowerpower
post Oct 6 2005, 09:27 AM
Post #3

MMG Member

Member No.: 2,482

4.gif Måste vara nåt fel på mig men jag hittar inte detta forum. Kan jag få länken snälla.

+Quote Post
mabraman
post Oct 6 2005, 10:41 AM
Post #4

MMG Member

Member No.: 7,687

Flowerpower, skall väl vara denna: http://future4me.com/forum/

Eller vad menar du?

This post has been edited by mabraman: Oct 6 2005, 10:41 AM

+Quote Post
flowerpower
post Oct 10 2005, 07:24 AM
Post #5

MMG Member

Member No.: 2,482

biggrin.gif biggrin.gif Ja det var den jag menade .Tack snälla.

+Quote Post
cashmonster
post Oct 10 2005, 07:27 AM
Post #6

MMG Member

Member No.: 414

Värför skulle det forumet vara bättre än det här? blink.gif

--------------------

+Quote Post
chu
post Oct 10 2005, 03:56 PM
Post #7

MMG Member

Member No.: 7,216

Just nu är det inte bättre än något annat forum tyvärr eftersom det är så nytt och mycket är under konstruktion. Det kommer inte fungera som ett forum riktigt heller eftersom det inte kommer att gå att starta egen threads. Syftet med forumet är att samla rigorös due diligence för att försöka bevisa äktheten av programmen och att starta ett koperativ för oss online investerare för att förminska risken att vi blir blåsta i framtiden. Det kommer att ta tid men jag tror att i framtiden så är det här ett ställe dit man går till för att få pålitlig info om programmen är riktiga eller scams. Självklart kan man inte bara förlita sig på bara en källa men det här kommer hjälpa en hel del.

som jänkarna säger: "bara mina två öre"

Victor

--------------------

+Quote Post
Viking
post Oct 16 2005, 04:41 AM
Post #8

New MoneyMaker
*

Member No.: 1,896

Låter ganska bra, börjar bli lite trött på MMG, på grund av alla "Flametrowers"
så det är inte mycket pålitlig info, mest massa rykten bara
Menar inte svenska delen, mest engelska

+Quote Post
Paid Advertisement

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Skin designed by IPB Forum Skins

FEATURED AD - NEW STATIC AD

Advertise on MMG Today!

Advertisement

Message Boards and Forums Directory