Welcome Guest ( Log In | Register )

ADVERTISE ON MMG. Contact Us Via E-mail at: MMGAdvertising@gmail.com  |   MMG SUPPORT: MMG Account Questions: support@moneymakergroup.com
All banners and external links on MoneyMakerGroup are advertisements only. We do not endorse or vouch for any advertiser's claims. Use Extreme Caution & perform your own due diligence before sending money to anyone!
> International Chat Rules

The international sections are for general discussions and helping people from your country only.

DO NOT participate in ANY currency exchanges here or create new posts for currency exchanges.

DO NOT announce programs, post personal websites or blogs, or use any referral links in this section. Do not start any threads in the International CHAT section to discuss MLM, Hyip, Autosurf programs, etc. All program discussion belongs in the original program threads.

MMG admins and moderators try their best to keep this international area organized, but we do not speak the languages from all countries listed here. If you see someone violating the rules in your language or in your country's subform, please use the report button and report it to the MMG moderating team.

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
Hur växla till sig egold enklast/billigast
mabraman
post Sep 2 2005, 02:12 AM
Post #1

MMG Member

Group: Member
Member No.: 7,687

Alltså, hur sjuttsingen växlar man till sig egold enklast/billigast/säkrast???

Tycker alla ställen verkar mer eller mindre krångliga och vilka kan man lita på??? Hade tänkt växla till mig ca $100 USD men man vill ju inte bara chansa, är inte direkt rik så man vill ju ha lite säkerhet också.

Hur har ni gjort? Är det enklast med "bank wire", eller western union eller vadå??? Verkar vara rigorösa säkerhetskollar med kort, för att inte tala om avgifterna!!! Men om det fanns ett enkelt och säkert/hyfsat snabbt sätt med kort kanske jag skulle kunna tänka mig det ändå.

Alla tips och svar mottages tacksamt!
Go to the top of the page

+Quote Post
Paid Advertisement

mabraman
post Sep 6 2005, 10:02 PM
Post #2

MMG Member

Jahapp, det här är tydligen lite krångligt!

biggrin.gif

+Quote Post
flower
post Sep 7 2005, 07:04 AM
Post #3

MMG Addict

From: wonderland
Member No.: 358

QUOTE(mabraman @ Sep 2 2005, 12:12 PM)
Alltså, hur sjuttsingen växlar man till sig egold enklast/billigast/säkrast???

Tycker alla ställen verkar mer eller mindre krångliga och vilka kan man lita på??? Hade tänkt växla till mig ca $100 USD men man vill ju inte bara chansa, är inte direkt rik så man vill ju ha lite säkerhet också.

Hur har ni gjort? Är det enklast med "bank wire", eller western union eller vadå??? Verkar vara rigorösa säkerhetskollar med kort, för att inte tala om avgifterna!!! Men om det fanns ett enkelt och säkert/hyfsat snabbt sätt med kort kanske jag skulle kunna tänka mig det ändå.

Alla tips och svar mottages tacksamt!
[right][snapback]416507[/snapback][/right]

Du kan använda dig av EMO,dom har kort också så du kan ta ut din pengar på det,det är lite dyrt med avgifter när man börjar men det är bara o köpa läget tongue.gif
G-card är ett jättebra kort att ladda e-currency när man vill göra uttag. smile.gif

--------------------
It may be nice to be important, but it´s more important to be nice.

http://www.cashlinkfinancial.com/?ref=flower

+Quote Post
mabraman
post Sep 7 2005, 10:33 AM
Post #4

MMG Member

Tackar Flower, kikat på EMO och tror tom att jag skapade ett konto men sedan kom det av sig, tror det innefattade en del godkännande av inskickade dokument innnan man var ok för att använda kort, eller? Men det är väl lika bra att vänja sig, verkar vara så på många ställen, inte bara EMO, utand även ställen som typ Studio Traffic mfl

+Quote Post
flower
post Sep 7 2005, 10:40 AM
Post #5

MMG Addict

QUOTE(mabraman @ Sep 7 2005, 08:33 PM)
Tackar Flower, kikat på EMO och tror tom att jag skapade ett konto men sedan kom det av sig, tror det innefattade en del godkännande av inskickade dokument innnan man var ok för att använda kort, eller? Men det är väl lika bra att vänja sig, verkar vara så på många ställen, inte bara EMO, utand även ställen som typ Studio Traffic mfl
[right][snapback]426025[/snapback][/right]

Du måste verifiera(faxa el scanna o mejla i pdf,kk,pass,teleräkn med din adress vanligtvis) dig på de flesta ställen,men du kan ju skicka en wire till ICE http://www.icegold.com/, och köpa e-Gold,sedan öppna ett e-gold konto till att börja med,då slipper du verifiering,så kan du ta det sedan.Du behöver ha 25 postningar här för att kunna skicka o ta emot pm,det är lite enklare när du har det när du behöver hjälp.

This post has been edited by flower: Sep 7 2005, 10:45 AM

--------------------

+Quote Post
Guest_ctctct_*
post Sep 7 2005, 10:42 AM
Post #6

Guests

Du kan läsa min sida om du vill. En bit ner på sidan förklarar jag hur man växlar till sig e-gold med Goldex.

http://hem.bredband.net/chrtur/

+Quote Post
mabraman
post Sep 7 2005, 12:53 PM
Post #7

MMG Member

Sedärja, nu börjar det lossna, då får jag möjlighet att tacka (och bygga på mina posts så jag snart kommer upp i 25) tongue.gif

Tackar som bara den! clapping7.gif

+Quote Post
mabraman
post Sep 8 2005, 07:25 AM
Post #8

MMG Member

Var på Forex häromdagen och fick syn på en lite broschyr där Moneygram nämndes (dessutom fick man 50 SEK i rabatt på sin första transfer), har för mig jag sett ställen som tillåter att man växlar in via moneygram, någon som har några bra erfarenheter av sidor som växlar egold via Moneygram?

+Quote Post
mabraman
post Sep 8 2005, 01:32 PM
Post #9

MMG Member

...coh då menar jag att jag vill skicka pengar via moneygram till en "exchanger" för att få egold.

+Quote Post
flower
post Sep 9 2005, 01:02 AM
Post #10

MMG Addict

Du får surfa runt på sidorna och kolla,el skicka in en ticket med din fråga,Sacho är väldigt hjälpsam och pålitlig,många medlemmar här har växlat stora summor,flera K med honom problemfritt,Jag gjorde en trade med honom i helgen,han kan recommenderas. smile.gif

--------------------

+Quote Post
flower
post Sep 9 2005, 01:05 AM
Post #11

MMG Addict

Här är länken till hans site http://www.gciexchange.com/ pm:a honom förs och fråga vad du undrar,han svarar ganska snabbt.Jag växla inte ens genom sidan sist,utan genom pm här.

Det finns ju Londongoldexchange också.

--------------------

+Quote Post
mabraman
post Sep 9 2005, 01:48 AM
Post #12

MMG Member

Tackar igen flower, har dessutom funderat på att gå med i gcisurf (de är väl samma ftg?) så det kanske jag gör, just nu kikar jag på om jag inte skall skicka in de uppgifter som behövs för att använda kortet hos EMO, ditt förra förslag.

+Quote Post
flowerpower
post Sep 11 2005, 09:05 AM
Post #13

MMG Member

From: Sweden
Member No.: 2,482

QUOTE(mabraman @ Sep 9 2005, 10:48 AM)
Tackar igen flower, har dessutom funderat på att gå med i gcisurf (de är väl samma ftg?) så det kanske jag gör, just nu kikar jag på om jag inte skall skicka in de uppgifter som behövs för att använda kortet hos EMO, ditt förra förslag.
[right][snapback]428779[/snapback][/right]

EMO är bra kortet är billigt 9.95$ det kostar 4.50$ att ta ut med det.
Det är lätt att verifiera sig där på deras sida. Jag är nöjd.

+Quote Post
mabraman
post Sep 11 2005, 09:21 AM
Post #14

MMG Member

Låter bra (om EMO), scannade in och laddade upp pass och tv avgiften tongue.gif i fredags, nu står det "Ready for processing", betyder det att de godkänt mina handlingar eller håller de på tro?

+Quote Post
mabraman
post Oct 1 2005, 11:00 AM
Post #15

MMG Member

Heureka, efter att ha fått både mig själv tongue4.gif och mitt visa godkänt av EMO har jag nu fört över cash till EMO och via exchanger till egold, tog allt som allt ca 5 timmar att få över pengarna från mitt visa till mitt egold. Snajsigt clapping7.gif

6% tog EMO och 2% tog etradexchange, saftigt visst, men ok i jämförelse med andra som tar kort för att växla till egold, 10 och 14% tror jag att jag sett...

+Quote Post
Paid Advertisement

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Skin designed by IPB Forum Skins

FEATURED AD - NEW STATIC AD

Advertise on MMG Today!

Advertisement