Welcome Guest ( Log In | Register )

> International Chat Rules:

The international sections are for general discussions and helping people from your country only.

DO NOT participate in ANY currency exchanges here or create new posts for currency exchanges.

DO NOT announce programs, post personal websites or blogs, or use any referral links in this section. Do not start any threads in the International CHAT section to discuss MLM, Hyip, Autosurf programs, etc. All program discussion belongs in the original program threads.

MMG admins and moderators try their best to keep this international area organized, but we do not speak the languages from all countries listed here. If you see someone violating the rules in your language or in your country's subform, please use the report button and report it to the MMG moderating team.

Reply to this topicStart new topic
Argentadom - Mon Site De Monitoring En Francais, Votre guide francophone dans le monde des hyip et des autosurfs
thunder75
post May 27 2006, 10:41 PM
Post #1

MMG Member

Group: Member
Member No.: 27,592

Je n'ai pas rencontré beaucoup de sites francophones faisant de la surveillance de hyip ou d'autosurfs donc je me suis lancé, j'en ai fait un.

je vous presente mon site http://www.argentadom.com .

C'est un site de monitoring de hyip et d'autosurfs, le design est tres simple, et il n'y a pratiquement pas de publicité (un seul bandeau c'est rien biggrin.gif).

Ce site a pour but de fournir des informations les plus claires et objectives possibles sur la vie des hyip et des autosurfs qui sont listés dessus. C'est d'ailleurs pour cela que vous en verrez beaucoup moins que sur d'autres sites de monitoring.

Bonne visite sur ce site et toutes les remarques sont les bienvenues biggrin.gif

This post has been edited by thunder75: May 27 2006, 10:43 PM

--------------------
Go to the top of the page

+Quote Post
Paid Advertisement

thunder75
post Jan 18 2007, 10:51 AM
Post #2

MMG Member

Toute l'equipe d'argentadom souhaite une bonne et heureuse année 2007 à toutes les personnes francophones de ce forum biggrin.gif
Que le reussite soit avec vous dans tous les domaines et que la santé soit également au rendez vous smile.gif

--------------------

+Quote Post
xingtox
post Jan 22 2007, 05:22 AM
Post #3

MMG Member

Member No.: 90,261

Excellent site je le conseille à tous ceux qui veulent suivre de près l'évolution des hyip. cheer12.gif cheer12.gif cheer12.gif cheer12.gif cheer12.gif cheer12.gif cheer12.gif cheer12.gif cheer12.gif

+Quote Post
thunder75
post Feb 7 2007, 09:15 AM
Post #4

MMG Member

Nous venons d'ouvrir notre espace jeux egold.
Pour l'instant il n'existe qu'un seul jeu de disponible mais tout ceci va evoluer.
Chaque semaine une cagnotte est mise en jeu, et un systeme de parrainage est disponible.
Pour en savoir plus rendez vous sur http://jeux.argentadom.com
A bientot smile.gif

--------------------

+Quote Post
Paid Advertisement

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Skin designed by IPB Forum Skins

FEATURED AD - NEW STATIC AD

Advertise on MMG Today!

Advertisement

Message Boards and Forums Directory