Hejsan Linuus!
Hoppade på 12dp i september så jag tror jag har lite koll iallafall.
Jo, det går ju ut på att man får 12% dag på sitt satsade kapital (om man surfar de sidor man skall alltså), nu snackar vi inte ren vinst på 12%/dag alltså, utan efter 12 dagar, om du surfat alla dagar, har du 144% av ditt satsade kapital.
Vi kör ett exempel i enkelhetens namn: satsade du 100 USD får du 144 usd alltså en vinst på 44 usd. För att få betalt dina 12% varje dag skall du surfa minst 12 sidor i deras autosurf, max är 30 sidor och då får du lite "credits" för att kunna visa upp din egen sida i rotationen, underskatta inte detta, även om det inte är den mest effektiva marknadsföringen så kan ju någon snubla över något dom gillar och signa upp.
När du investerar köper du "units"/delar som kostar 6 USD/st. så har runt 100 USD att satsa så blir det 16, 17 units du köper. Dessa varar alltså i 12 dagar så se till att surfa varje dag, missar du en dag missar du den dagens inkomst(det är allså viktigt att INTE missa någon dag).
Du kan ha 2 omgångar med "units" i gång, så du kan inte köpa 3 units dag 1, 4 dag 2 och 5 dag 3 utan efter dag 2 har du fyllt din kvot tills den första 12 dagarsperioden är över, då kan du spendera igen. Se dock till så att du har iallafall minst en i gång jämt om du satsar på mycket referrals, annars får du mkt mindre betalt ifall någon signar upp från din länk(har för mig att det räcker med en, ifall det är stor skillnad om man har 2 rätta mig gärna någon, är inte så mkt inne på referrals själv, satsar mest egna cash).
När din unit har varat i 12 dagar (man säger att den då är "expired") tar det mellan 5 - 7 ARBETSDAGAR innan du får dina pengar, min erfarenhet säger att man får betalt till Stormpay lite snabbare (men de har också högre avgifter).
Mesta du kan satsa per omgång är 1000 units dvs 6000 usd
Hmmmm, glömde jag nåt tro....bara att fråga....vi är flera svenskar här som spelar med i 12dailypro
Lycka till!
This post has been edited by mabraman: Dec 21 2005, 12:28 PM